Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt badań preferencji konsumentów. Jego efektem jest wyłonienie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w danych kategoriach. Tytuł otrzymują produkty i usługi najpopularniejsze obecnie w swojej grupie.
Wyboru REHAU dokonano na podstawie badań, przeprowadzonych wśród konsumentów, którzy mieli styczność z produktem lub przygotowują się do wyboru okien. Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną i jest wyznacznikiem tendencji rynkowych oraz wyborów konsumentów.
źródło i zdjęcie: REHAU
Brązowy Laur Konsumenta 2014 dla REHAU
Brązowy Laur Konsumenta 2014 jest ważnym dla firmy osiągnięciem, które potwierdza silną pozycję marki REHAU i jest zbiorową formą rekomendacji.

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PUBLIKACJE FIRMY
Urządzenia i akcesoria grzewcze
Puls branży
Chemia budowlana
PRODUKTY FIRMY
Nowości w serwisach
18 Kwi
12:14
18 Kwi
11:00
18 Kwi
10:17
18 Kwi
09:15
18 Kwi
07:54
Warto przeczytać
Puls branży
Puls branży
Komentarze