Podczas IX edycji Kongresu Stolarki Polskiej uczestnicy dowiedzieli się o trendach w stolarce, poznali społeczne i gospodarcze aspekty życia, które istotnie oddziałują na branżę oraz zapoznali się z przykładami nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Nie zabrakło także tematu termomodernizacji, która powinna obejmować nie tylko ocieplenia ścian, ale i wymianę okien oraz drzwi zewnętrznych. Jak zawsze była też okazja do dyskusji z udziałem zaproszonych ekspertów.
Każda edycja Kongresu Stolarki Polskiej daje również profesjonalną wiedzę z zakresu marketingu; w minionych latach rozmawiano m.in. o procesie kreowania silnej marki i o tym, jak design wpływa na postrzeganie produktu. W tym roku panel marketingowy odpowiedział na pytania, jak sprzedawać więcej i drożej oraz odnaleźć złoty środek pomiędzy skupieniem się na relacjach z klientami a orientacją na wynik.
źródło i zdjęcia: Klimas Wkręt-met
Komentarze