Zakończono architektoniczny konkurs NEW VISION OF THE LOFT

Trzecia edycja konkursu spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem o czym świadczyć może napłynięcie do siedziby firmy FAKRO około 200 prac z całego świata. Polski producent okien zorganizował rywalizację we współpracy z międzynarodowym magazynem architektonicznym A10.

Zakończono architektoniczny konkurs NEW VISION OF THE LOFT

Projekty nadsyłane do konkursu NEW VISION OF THE LOFT można było zakwalifikować do kilku kategorii. Wśród zgłoszonych prac znalazły się typowo industrialne i urbanistyczne wizualizacje, gotowe do realizacji realistyczne koncepcje oraz kreacje artystyczne z wizją idealnego poddasza.

We wszystkich projektach wykorzystywano produkowane przez firmę FAKRO okna dachowe FGH-V Galeria oraz okna z serii proSky. Ich zastosowanie pozwala doskonale doświetlić poddasze. Mogą być użyte w najbardziej innowacyjnych i z pozoru niemożliwych realizacjach.

Architekci nadsyłali projekty z krajów europejskich, takich jak Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Włochy, Irlandia i Wielka Brytania, a także z Chin, Libanu, Maroka, Rosji, Stanów Zjednoczonych czy Kanady.

Z początkiem kwietnia 2012 r. ogłoszono wyniki. Pierwsze miejsce w architektonicznym konkursie NEW VISION OF THE LOFT i nagrodę główną w wysokości 5000 € zdobył Krzysztof Stępień z Polski. Miejsce drugie i nagrodę 3000 € otrzymali Luis Amoros Fernandez i Miguel Orellana z Hiszpanii, a miejsce trzecie premiowane nagrodą 2000 € przyznano Lilianie Krzyckiej i Rafałowi Pieszko z Irlandii.

New Vision of the Loft - 1 miejsce - Krzysztof Stępień New Vision of the Loft - 2 miejsce - Luis Amoros Fernandez i Miguel Orellana New Vision of the Loft - 3 miejsce - Liliana Krzycka i Rafał Pieszko

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy FAKRO, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcia: FAKRO

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT