Złoty Laur Konsumenta 2021 dla Tikkurila
Laur Konsumenta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Co roku sondowanych jest ok. 300 kategorii w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. W jego wyniku w każdej kategorii wyłaniana jest grupa trzech laureatów, którzy otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta.
Tegoroczny plebiscyt prowadzony był poprzez badanie telefoniczne oraz internetowe, w tym serwisy o profilu ogólnopolskim i regionalnym Grupy Wyborcza.pl oraz Grupy Gazety Prawnej.
Nie jest to jedyne wyróżnienie, które zdobyła Tikkurila w ostatnim czasie. Za całokształt działalności w 2020 Tikkurila została uznana "Budowlaną Firmą Roku".
Od lat staramy się inspirować Polaków do kreatywnych zmian w swoich domach, dostarczając najwyższej klasy produkty, z którymi można zrealizować nawet najśmielsze marzenia kolorystyczne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, jeśli do wyboru jest ponad 13 tys. odcieni, na które można wybarwiać nasze farby. Stale rozwijamy portfolio produktowe i udoskonalamy technologie, by wnętrza i budynki udekorowane farbami Tikkurila były nie tylko piękne, ale także posiadały najwyższe cechy funkcjonalne, dzięki czemu ich użytkowanie jest łatwe i przez długi czas można cieszyć się pięknem pomalowanych powierzchni. Jesteśmy także liderem w branży we wprowadzaniu rozwiązań przyjaznych dla ludzi i środowiska. Również w tym roku wprowadziliśmy nową ekologiczną farbę Tikkurila Nature do wnętrz, produkowaną z wykorzystaniem surowców roślinnych i sprzedawaną w opakowaniach pochodzących w dużej części z recyklingu. Cieszymy się, że wszystkie te działania spotykają z tak pozytywnym odzewem wśród Polaków. To dla nas najwyższy dowód uznania - komentuje Marta Chowańczak, marketing menadżer marki Tikkurila.
źródło i zdjęcie: Tikkurila Polska S.A.
Komentarze