Kärcher - firma przyszłości

Firma Kärcher to przede wszystkim urządzenia do czyszczenia. Nowoczesne technologie to drugie imię firmy, a sekrety jej sukcesu zdradza nam Natalia Bala członek załogi Kärcher. 

Kärcher - firma przyszłości

Na technologicznym szczycie 

Nowe technologie w zakresie sprzątania - to Państwa konik - jak rozwój mini robotów do sprzątania - wpłynął na firmę Kärcher?

Natalia Bala: Branża utrzymania czystości zdecydowanie rozwija się w stronę autonomicznych urządzeń. Jest to zauważalne zarówno w obszarze urządzeń dla konsumentów jak i profesjonalnych, dla firm. Drugim trendem jest rozwój segmentu urządzeń zasilanych bateryjnie.

Przyszłość zdecydowanie należy do automatów, robotów i urządzeń na baterie. Kärcher zawsze wyznacza trendy więc i w tym przypadku jesteśmy pionierami jeśli chodzi o rozwój technologii bateryjnej jak i automatyzacji.

Alfred Kärcher twórca firmy - co Państwa zdaniem powiedziałby na obecny stan firmy?

Natalia Bala: Myślimy że byłby zadowolony, że firma, którą niegdyś założył jest teraz globalnym liderem swej branży. Alfred Kärcher był innowatorem. Zawsze najważniejsze dla niego było wprowadzanie czegoś nowego, co może polepszyć jakość życia ludzi, ułatwić im prace. Firma nadal taka jest dlatego wierzymy, że byłby on dumny z tego jak obecnie działa i się rozwija.

inż. Alfred Kärcher w młodości (1935 r.)

Kärcher - to synonim nowoczesnych maszyn ułatwiających sprzątnie - jakie nowe propozycje mają Państwo zamiar wprowadzić do swojej oferty?

Natalia Bala: W naszej ofercie pojawiły się urządzenia bateryjne takie jak odkurzacze uniwersalne na baterie. Znane i cenione przez klientów WDki są teraz dostępne także w wersji bez kabla. To znacznie pomaga na przykład gdy pracujemy z dala od sieci elektrycznej lub z utrudnionym dostępem do niej.

Stawiają Państwo na rozwój zawodowy swoich pracowników - na czym on polega i czy Polska również jest nim objęta?

Natalia Bala: Nasza firma prowadzi szereg szkoleń dla swoich pracowników. Mogą oni doskonalić zarówno umiejętności produktowe jak i sprzedażowe, a także kompetencje miękkie. W Polsce działa Akademia Kärcher, w której odbywają się szkolenia.

Pracownicy mają także własne budżety szkoleniowe w ramach których mogą korzystać ze szkoleń zewnętrznych. Firma partycypuje w kosztach podnoszenia kwalifikacji pracowników na przykład studiów podyplomowych.

Angażują się Państwo charytatywnie - czy jest moment, który szczególnie zapadł Państwu w pamięć?

Natalia Bala: Dla mnie osobiście ważnym momentem było prowadzenie dni czystości w domu dziecka z Miękini. Organizowaliśmy tam szkolenia i atrakcje, konkursy i zabawy dla dzieciaków. Było to bardzo ciekawe i ważne doświadczenie, mam nadzieje że podopiecznym placówki udało się wynieść wiedzę a także dobrze się bawić i miło spędzić czas.

Czyszczenie powierzchni wszelkiego rodzaju nie ma dla Państwa granic - a co z czystym powietrzem? Czy przy produkcji i użyciu maszyn firmy Kärcher, zwracają Państwo uwagę na ekologię?

Natalia Bala: Wspieramy i organizujemy różnego rodzaju akcje i inicjatywy mające na celu promowanie ekologicznych postaw w społeczeństwie. Przykładem takiej akcji była organizowana przez nas akcja „Czysta przestrzeń – wspólna sprawa” która odbyła się w trzech polskich miastach – Warszawie Krakowie i Kołobrzegu.

Akcja zakładała poruszenie takich zagadnień jak wtórna emisja pyłów, smog i zanieczyszczenie powietrza. W ramach akcji odbyły się warsztaty dla najmłodszych jak również była możliwość skorzystania z bezpłatnych badań spirometrycznych. Akcja odbiła się szerokim echem w mediach.

Rozmawiała: Klaudia Tomaszewska, redakcja budownictwob2b

 

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT