Tikkurila zdobyła Złoty i Srebrny Laur Konsumenta

W XI edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta, po raz kolejny uhonorowano markę Tikkurila. Tym razem produkty Tikkurila zdobyły Złoty Laur Konsumenta w kategorii "Farby" oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii "Impregnaty do drewna".

Tikkurila zdobyła Złoty i Srebrny Laur Konsumenta

Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju - w każdej kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 800 osób. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone metodą sondy telefonicznej oraz poprzez sondowanie na portalach internetowych.

Szczególną radością jest dla nas fakt, iż otrzymaliśmy wyróżnienia w dwóch kategoriach: "Farby" oraz "Impregnaty do drewna" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. - Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty spełniały wymagania stawiane przez klientów i w pełni odpowiadały ich potrzebom, a przyznawane nagrody są dla nas cennym potwierdzeniem właściwego kierunku naszych działań. Cieszymy się, że wysokie uznanie wśród użytkowników znajdują produkty Tikkurila przeznaczone do ochrony i dekoracji różnego rodzaju powierzchni.

Marka Tikkurila kilkukrotnie już była wyróżniania w ramach plebiscytu Laur Konsumenta - między innymi w ubiegłorocznej edycji otrzymała godło Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014 (przyznawane jako ukoronowanie sukcesów odnoszonych w plebiscycie).

źródło: materiały prasowe Tikkurila

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT