Klej TYTAN Professional "zimny szew" zwyciężył w kategorii Innowacja roku chemii budowlanej. Zwycięzca wyłoniony został przez agencję informacyjną INFOLine DIY Retail Russia TOP jako najlepiej sprzedający się w sieciach handlowych produkt dla użytkowników domowych.
Klej Seleny oceniany był w grupie produktów czołowych producentów i dostawców materiałów budowlanych i wykończeniowych na rynku rosyjskim w zestawieniu DIY Advice Russia TOP 2015. Jest to produkt przeznaczony m.in. do łączenia wykładzin czy elementów konstrukcyjnych wykonanych z PVC. Ceniony jest głównie za doskonałą wydajność i przydatność w łączeniach o skomplikowanych kształtach; może być używany zarówno przez użytkowników domowych, jak i profesjonalistów.
Selena jest obecna w Rosji od 2007 roku dostarczając produkty klasy premium przeznaczone zarówno dla użytkowników profesjonalnych, jak i użytkowników domowych. Produkty Grupy dostępne na rynku rosyjskim m.in. piany poliuretanowe, uszczelniacze oraz kleje takich marek jak Tytan, Artelit, Matizol a także Quilosa.
Jest to już kolejne wyróżnienie zdobyte przez naszą firmę na rosyjskim rynku. W 2013 roku Selena otrzymała tytuł Firmy Roku 2013 oraz Firmy Odpowiedzialnej Społecznie. Nagrody są dla nas niezwykle cenne, gdyż jest to dla nas sygnał, że nasze produkty doskonale sprawdzają się na lokalnym rynku i z powodzeniem zdobywają uznanie rosyjskich klientów. Mimo obecnej, trudnej sytuacji polityczno-gospodarczej koncentrujemy się obecnie w tej chwili na wdrażaniu nowej, jeszcze lepiej dostosowanej do rynku oferty. Targi w Moskwie były dla nas nie tylko potwierdzeniem jakości naszych produktów - m.in. dzięki otrzymanej nagrodzie - ale przede wszystkim idealną okazją do zaprezentowania naszej firmy podczas forum towarzyszącego targom , a także nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych - powiedział Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA.
Targi MosBuild w Rosji to jedne z największych międzynarodowych wydarzeń w branży budowlanej. Targi te organizowane są w Moskwie co roku od 20 lat. Za każdym razem przyciągają coraz więcej firm oraz liczna grupę zainteresowanych osób. W ubiegłym roku udział w nich wzięło ponad 2 300 wystawców oraz 170 000 odwiedzających.
źródło: materiały prasowe SELENA
Komentarze