Marka Tytan sprzedawana jest aktualnie na trzech kontynentach, w kilkudziesięciu państwach.
W pełni funkcjonalna, nowa platforma internetowa Tytana pod adresem www.tytan.pl, pozwala na wyszukiwanie produktów zależnie od obszaru pracy do wykonania czy grupy produktowej. Użytkownicy mogą skorzystać z szeregu dodatkowych informacji i funkcjonalności:
- filmy instruktażowe
- porady praktyczne
- możliwość zadania pytania bezpośrednio ekspertowi
- szereg aplikacji pozwalających na projektowanie rozwiązań budowlanych wykorzystujących produkty Seleny
Dodatkowym atutem serwisu – wyróżniającym portal na tle konkurencji – jest przystosowanie go do urządzeń mobilnych – telefonów komórkowych i tabletów, co umożliwia swobodny dostęp do danych technicznych produktów oraz aplikacji dostępnych w strefie architekta również w trakcie wykonywana prac produktami Tytan. W przyszłości portal ma stanowić platformę do przygotowania podobnych serwisów marki Tytan oraz innych głównych marek Seleny na najważniejszych rynkach Grupy.
Selena od początku stawiała na innowacyjność i rozwój nowych technologii. Był to jeden z czynników, który pozwolił jej osiągnąć obecny zasięg geograficzny ponad 70 krajów na świecie. Sprzedaż naszych produktów stale rośnie, a Tytan sukcesywnie zdobywa nowe rynki. Zgodnie z przyjętą strategią - obok Artelitu i hiszpańskiej Quilosy - jest to nasz flagowy brand dostępny na większości naszych rynków. Jesteśmy przekonani, że nowy serwis Tytana będzie przyjazny i przydatny dla klientów, a w dłuższej perspektywie pozwoli jeszcze bardziej umocnić pozycję wizerunkową i sprzedażową marki. Portal ten będzie wzorem dla serwisów internetowych tej marki w innych krajach na świecie oraz portali innych marek Seleny - mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.
Selena pracuje nad poprawą efektywności we wszystkich kluczowych obszarach działalności, jednym z nich jest również obecność firmy i jej marek w Internecie. Obecnie, udostępniony został nowy serwis produktowy dla marki Tytan, a w drugim kroku powstanie nowy serwis korporacyjny. Nowe usługi i rozwiązania wypracowane początkowo w Polsce będą sukcesywnie wprowadzane także na rynki innych krajów, w których obecne są spółki handlowe i marki Seleny.
źródło: materiały prasowe Selena
Komentarze