Dotychczas oferta Grupy Armatura, wiodącego producenta polskiej branży sanitarnej i grzewczej, obejmowała cztery główne segmenty produktów: armaturę sanitarną (w tym zarówno baterie łazienkowe, jak i kuchenne), armaturę wodną i gazową, grzejniki i armaturę c.o. oraz wprowadzoną do oferty w 2012 roku ceramikę sanitarną i meble łazienkowe. Tradycja sięgająca 1922 r. i długoletnia obecność w branży umożliwiły wypracowanie najwyższych standardów i jakości usług oraz rozbudowanej sieci dystrybucji.
Przejęcie firmy Aquaform, producenta asortymentu sanitarnego to kolejny krok w rozwoju struktur firmy i zwiększaniu kompleksowości proponowanego pakietu wyposażenia. Wprowadzenie nowych grup produktowych - kabin, parawanów nawannowych oraz wanien i brodzików akrylowych, a także rozszerzenie dotychczasowej grupy mebli o nowe serie pozwoli na opracowanie całościowej oferty, obejmującej niemal każdy z elementów, niezbędnych w łazienkowych wnętrzach.
Aquaform to firma o bogatym doświadczeniu, która za priorytet uznaje wykorzystanie materiałów wysokiej jakości i wyposażenie produktów w niezawodne rozwiązania. Wpisuje się tym samym w standardy jakie przyświecają Grupie Armatura - tłumaczy Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura.
Wierzymy, że rozbudowanie oferty w efekcie przejęcia spotka się z zainteresowaniem naszych Klientów i wzmocni pozycję firmy jako lidera, gwarantującego funkcjonalne i bezpieczne rozwiązania łazienkowe - dodaje.
źródło: materiały prasowe Grupy Armatura
Komentarze