Producent m.in. farb i lakierobejc, znalazł się na podium już po raz trzeci. Dzięki temu Tikkurila dodatkowo otrzymała też wyróżnienie - Laur Konsumenta - Grand Prix.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, podczas którego wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki. W każdej kategorii prowadzony jest sondaż opinii na grupie ponad 900 respondentów. Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie - o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio - ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet - gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie.
"Kolejny raz konsumenci zaufali naszej marce. Poza Laurem Konsumenta otrzymaliśmy w tym roku wyróżnienie Grand Prix potwierdzające naszą wysoką i utrwaloną już pozycje rynkową. W plebiscycie bierzemy udział już trzeci raz" mówi Małgorzata Skąpska, PR Manager Tikkurila Polska S.A.
"Cieszy nas, że produkty z linii Tikkurila Optiva są doceniane przez użytkowników" dodaje Małgorzata Skąpska.
Linia Tikkurila Optiva to lateksowe farby akrylowe o doskonałych parametrach użytkowych, dostępne w tysiącach kolorów. Posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
źródło i zdjęcie: Tikkurila
Komentarze