Jak przystało na reprezentanta branży materiałów budowlanych, żywiecki producent systemów elewacyjnych postawił m.in. na sport. Bolix, jako sponsor pierwszoligowego Siedleckiego Klubu Koszykówki, angażuje się w budowanie pozycji samej drużyny, a jednocześnie w politykę kształtowania, tak ważnych na szczeblu lokalnym, postaw prosportowych.
"Od 3 sezonów wspieramy SKK Siedlce, śledząc kolejne sukcesy, zapewniające klubowi miejsce w czołówce tabeli" - mówi Tomasz Graboń, dyrektor marketingu firmy Bolix i dodaje: "Nowoczesne przedsiębiorstwo powinno bowiem wykorzystywać swój potencjał w przedsięwzięciach, wykraczających poza zwykły przekaz promocyjny."
Aktywność tego typu można też ściśle łączyć z profilem firmy, czego przykładem jest zakończona właśnie kampania "Bolix edukuje", przygotowująca uczniów z branży budowlanej do pracy w zawodzie. Natomiast wymiar społeczny ma aktualna akcja "Malarze uśmiechu", w ramach której producent przekazał swoje farby na odmalowanie jednej z klinik dziecięcych. Do wypromowania kampanii wykorzystał przy tym swój profil na popularnym portalu społecznościowym.
Coraz częściej jesteśmy świadkami ciekawych inicjatyw świata biznesu, które służą wsparciu różnych przedsięwzięć społecznych. Zwycięstwa na boiskach, dzielenie się fachową wiedzą czy własnymi wyrobami to przykłady bardzo prostych, a jednocześnie skutecznych sposobów na to, by firma w pożyteczny sposób wykorzystywała swoje możliwości oraz pomysły na nieustanne rozwijanie działalności - twierdzą przedstawiciele spółki Bolix.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Bolix, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Bolix
Komentarze