Nowa szata produktów Bolix

Producent chemii budowlanej - firma Bolix, wprowadza nową szatę graficzną na opakowaniach wybranych produktów. Zadanie to ma na celu kierowanie jasnego przekazu do potencjalnych nabywców. Projekt wchodzących na rynek opakowań złożony jest z dwóch części: strefy z rozpoznawalnym logiem firmy oraz niezbędnej części merytoryczno-technicznej.

Nowa szata produktów Bolix
Rosnąca świadomość rynkowa konsumentów mobilizuje producentów materiałów budowlanych do wyrazistego i kompletnego prezentowania poszczególnych grup produktów, stąd wprowadzenie nowej szaty produktów firmy Bolix.

Zmiany dokonywane opakowaniach producenta m.in. zaprawy cementowej, są przy tym stopniowo, etapami, począwszy od części klejów i tynków wykorzystywanych przy ociepleniach (kleje Bolix U, Z oraz tynki Bolix MP-KA 15,20).

"Zupełną nowością jest użycie, przy opisie konkretnego wyrobu, wizualizacji (schematu) systemu ociepleń wraz z odniesieniami do produktów wchodzących w skład całego rozwiązania" wskazuje Ireneusz Stachowicz specjalista ds. produktu z firmy Bolix.

"Dzięki temu odbiorca ma świadomość, w jakich konfiguracjach poszczególne elementy systemu uzyskują oczekiwaną jakość" dodaje Ireneusz Stachowicz.

Klarowny podział na logo i specyfikację wybranego rozwiązania pozwala też konsumentowi umiejętnie łączyć znajomość sprawdzonej marki z informacjami na temat zastosowania oraz składu poszukiwanego wyrobu.

Szczególnie dla specjalistów, od lat śledzących branżę, istotne jest, by innowacyjne elementy stanowiły estetyczne uzupełnienie i nawiązanie do wcześniejszych, rozpoznawalnych motywów, wskazujących konkretną markę. Producenci materiałów budowlanych tworzą bowiem swój wizerunek długofalowo.

W przypadku nowych opakowań produktów Bolix całość kompozycji stanowi więc połączenie znanej na rynku kolorystyki i symboli firmy z nowymi, wizualnymi i merytorycznymi, akcentami.

źródło i zdjęcie: Bolix

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT