Zmiany dokonywane opakowaniach producenta m.in. zaprawy cementowej, są przy tym stopniowo, etapami, począwszy od części klejów i tynków wykorzystywanych przy ociepleniach (kleje Bolix U, Z oraz tynki Bolix MP-KA 15,20).
"Zupełną nowością jest użycie, przy opisie konkretnego wyrobu, wizualizacji (schematu) systemu ociepleń wraz z odniesieniami do produktów wchodzących w skład całego rozwiązania" wskazuje Ireneusz Stachowicz specjalista ds. produktu z firmy Bolix.
"Dzięki temu odbiorca ma świadomość, w jakich konfiguracjach poszczególne elementy systemu uzyskują oczekiwaną jakość" dodaje Ireneusz Stachowicz.
Klarowny podział na logo i specyfikację wybranego rozwiązania pozwala też konsumentowi umiejętnie łączyć znajomość sprawdzonej marki z informacjami na temat zastosowania oraz składu poszukiwanego wyrobu.
Szczególnie dla specjalistów, od lat śledzących branżę, istotne jest, by innowacyjne elementy stanowiły estetyczne uzupełnienie i nawiązanie do wcześniejszych, rozpoznawalnych motywów, wskazujących konkretną markę. Producenci materiałów budowlanych tworzą bowiem swój wizerunek długofalowo.
W przypadku nowych opakowań produktów Bolix całość kompozycji stanowi więc połączenie znanej na rynku kolorystyki i symboli firmy z nowymi, wizualnymi i merytorycznymi, akcentami.
źródło i zdjęcie: Bolix
Komentarze