Ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Oras opierać się będzie na pokazaniu zalet inteligentnych rozwiązań jakie zaprojektowali eksperci producenta armatury sanitarnej, a które od lat z powodzeniem wykorzystywane są w domach w Skandynawii. To przede wszystkim elektroniczne baterie bezdotykowe, sterowane sensorem. Uruchamiają one strumień wody jedynie wówczas, gdy przysuniemy dłonie do kranu.
W Polsce rozwiązania te znane są głównie z miejsc publicznych jak centra handlowe, restauracje czy kina.
"Nadszedł czas, by tak inteligentne rozwiązania weszły także do naszych domów. Dziś Polacy są gotowi na korzystanie z nowoczesnej armatury. Nie boją się, jak jeszcze kilka lat temu, nowinek technologicznych" wyjaśnia Marek Biały, dyrektor handlowy firmy Oras w Polsce.
W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjna firmy Oras zaprezentowane zostaną informacje i porady dotyczące oszczędzania wody i ekologii oraz wpływu nadmiernego zużycia wody na środowisko. Oras przedstawi w sumie 9 inteligentnych baterii łazienkowych i kuchennych przeznaczonych do domów prywatnych, m.in.: baterie bezdotykowe z linii Cubista, Electra oraz designerskiej serii Il Bagno Alessi One.
Kampania obejmie także wprowadzenie światowej nowości - bezdotykowej baterii umywalkowej z linii Vienda, wykonanej z najnowszej generacji zaawansowanych technologicznie materiałów, które do tej pory nie były wykorzystywane w produkcji armatury.
"Od lat staramy się sukcesywnie budować świadomość ekologiczną Polaków i zachęcać ich do aktywnego oszczędzania. Z roku na rok, rośnie popularność baterii bezdotykowych. Potwierdzają to nasze dane dotyczące sprzedaży. W 2011 roku sprzedaż baterii elektronicznych wzrosła o 11 % w stosunku do roku poprzedniego" mówi dyrektor Marek Biały.
Rozpoczynająca się ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Oras ma na celu jeszcze bardziej podkreślić jak wielki potencjał tkwi w inteligentnych i ekologicznych bateriach.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Oras, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Oras
Komentarze