Ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Oras

Z końcem marca firma Oras rozpocznie ogólnopolską kampanię edukacyjną, która przybliży działanie inteligentnych i ekologicznych baterii łazienkowych i kuchennych. Producent nowoczesnej armatury, pokaże Polakom dostępne dziś rozwiązania do domów, które są nie tylko bardzo zaawansowane technologicznie, ale oszczędzają wodę za użytkownika.

Ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Oras

Ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Oras opierać się będzie na pokazaniu zalet inteligentnych rozwiązań jakie zaprojektowali eksperci producenta armatury sanitarnej, a które od lat z powodzeniem wykorzystywane są w domach w Skandynawii. To przede wszystkim elektroniczne baterie bezdotykowe, sterowane sensorem. Uruchamiają one strumień wody jedynie wówczas, gdy przysuniemy dłonie do kranu.

W Polsce rozwiązania te znane są głównie z miejsc publicznych jak centra handlowe, restauracje czy kina.

"Nadszedł czas, by tak inteligentne rozwiązania weszły także do naszych domów. Dziś Polacy są gotowi na korzystanie z nowoczesnej armatury. Nie boją się, jak jeszcze kilka lat temu, nowinek technologicznych" wyjaśnia Marek Biały, dyrektor handlowy firmy Oras w Polsce.

W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjna firmy Oras zaprezentowane zostaną informacje i porady dotyczące oszczędzania wody i ekologii oraz wpływu nadmiernego zużycia wody na środowisko. Oras przedstawi w sumie 9 inteligentnych baterii łazienkowych i kuchennych przeznaczonych do domów prywatnych, m.in.: baterie bezdotykowe z linii Cubista, Electra oraz designerskiej serii Il Bagno Alessi One.

Kampania obejmie także wprowadzenie światowej nowości - bezdotykowej baterii umywalkowej z linii Vienda, wykonanej z najnowszej generacji zaawansowanych technologicznie materiałów, które do tej pory nie były wykorzystywane w produkcji armatury.

"Od lat staramy się sukcesywnie budować świadomość ekologiczną Polaków i zachęcać ich do aktywnego oszczędzania. Z roku na rok, rośnie popularność baterii bezdotykowych. Potwierdzają to nasze dane dotyczące sprzedaży. W 2011 roku sprzedaż baterii elektronicznych wzrosła o 11 % w stosunku do roku poprzedniego" mówi dyrektor Marek Biały.

Rozpoczynająca się ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Oras ma na celu jeszcze bardziej podkreślić jak wielki potencjał tkwi w inteligentnych i ekologicznych bateriach.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Oras, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcie: Oras

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT