Plebiscyt Laur Klienta 2011 różni się od innych, gdyż o jego wynikach decydują wyłącznie konsumenci. To oni w badaniach ankietowych bezpośrednich, telefonicznych i internetowych wskazują na najlepsze produkty i usługi w siedmiu kategoriach: Laur Konsumenta, Laur Klienta, Odkrycie Roku, Produkt Regionalny, Usługa Regionalna, Polska Top Marka za Granicą oraz Top Marka. W zależności od ilości oddanych głosów, wyłoniona zostaje grupa trzech laureatów, złotych, srebrnych i brązowych, w każdej kategorii.
W tym roku marka ATLAS zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii „Masy gruntujące i izolacyjne”.
"Jest to dla nas wielka satysfakcja, ponieważ o wynikach plebiscytu decydują konsumenci, a zadowolenie klienta od zawsze było - i jest nadal- głównym motorem działania ATLASA. Opinie zbierane są wśród szerokiego grona odbiorców - zarówno fachowców, jak i użytkowników. Jest to zatem szeroka rekomendacja, obrazująca faktyczne tendencje, występujące na rynku" - mówi Jacek Bik, kierownik grupy produktowej Spoiny i Hydroizolacje.
Organizatorem plebiscytu Laur Klienta 2011 jest redakcja „Rzecz o Biznesie”, dodatek do dziennika „Rzeczpospolita” oraz Kowalki Pro-Media.
źródło: ATLAS
Komentarze