Jednym z głównych celów rządu kenijskiego jest przekształcenie państwa w nowo uprzemysłowiony kraj do roku 2030. To założenie stało się fundamentem rozmów podczas konwentu w Mombasie, który odbył się pod hasłem „Building Bloks in the built environment”.
Tegoroczna edycja spotkania upłynęła pod znakiem dyskusji na temat m.in. aktualnych trendów, wykorzystywania modułów w budownictwie, innowacyjnych produktów, a także wpływu industrializacji na klimat w regionie. Podczas jego trwania, uczestnicy mieli także okazję do zapoznania się z ofertą zaproszonych dostawców rozwiązań z branży budowlanej.
Wśród grona wyróżnionych marek z całego świata znalazł się Aluprof - polski producent systemów aluminiowych.
- Współczesna architektura to spore wyzwanie dla wykonawców. Niczym nieograniczone oraz niespotykane dotąd kształty brył budynków, a także bardzo duże powierzchnie wymagają dostosowania elementów konstrukcyjnych do indywidualnych potrzeb każdej realizacji. Jako liderzy na rynkach europejskich i w USA w dostarczaniu systemów aluminiowych, jesteśmy w pełni świadomi aktualnych wymagań rynkowych.
- Dlatego od wielu lat zajmujemy się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają architektom wdrażanie najbardziej śmiałych i odważnych wizji w zakresie projektowania i budowania. Konwent Architektów w Mombasie był dla nas kluczowym wydarzeniem oraz okazją do tego, aby zaproponować obecnym nasze najnowsze rozwiązania systemowe, a także stworzyć pole do wymiany opinii i doświadczeń, które miejmy nadzieję, z czasem staną się podstawą udanego partnerstwa w tej części świata - podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu w Aluprof S.A.
Dla polskiego producenta udział w dorocznym konwencie był dużym wyróżnieniem oraz szansą na zainteresowanie architektów najnowszym asortymentem marki. Była to szczególna okazja, ponieważ celem firmy Aluprof w bieżącym roku jest zaistnienie właśnie na rynku kenijskim.
Spotkanie umożliwiło przedstawicielom firmy nawiązanie cennych relacji biznesowych, ale także zrozumienie zasad panujących na tutejszym rynku architektonicznym oraz budowlanym. Markę w Mombasie reprezentowali eksperci ze spółki Aluprof Netherlands oraz lokalni przedstawiciele.
Firma Aluprof jest liderem swojej branży w Polsce - posiada 70-procentowy udział w polskim rynku aluminiowych systemów roletowych. Od lat zalicza się również do europejskiej czołówki producentów systemów aluminiowych. W swojej ofercie dostępnej w 55 krajach na całym świecie posiada m.in.: systemy okienno-drzwiowe, fasadowe, przeciwpożarowe, antywłamaniowe, rolety, bramy, moskitiery i rozwiązanie indywidualne. Aluprof kapitałowo przynależy do spółki Grupa Kęty S.A.
Źródło i zdjęcie: Aluprof
Komentarze