Strefa ekspertów
Nasi eksperci
ZOBACZ WIĘCEJ
Serwis producentów i fachowców:
6980 fachowców
==================================
=========== DEBUG MP ===========
==================================
/var/www/clients/client1/web134/web/templates/subpages/html/mod_avtcontent/trade-puls.php
 - Line: 11
stdClass Object
(
    [title] => Puls branży
    [subtitle] => 
    [titleLink] => /moduly
    [items] => Array
        (
            [0] => stdClass Object
                (
                    [categoryAddressTitle] => dolnośląskie
                    [title] => ISOVER z nową strategią i kampanią komunikacyjną „ISOVER robi swoje” 
                    [id] => 56846
                    [date_start] => 0000-00-00 00:00:00
                    [date_end] => 0000-00-00 00:00:00
                    [date_created] => 2025-08-07 09:34:51
                    [access] => 1
                    [date_publish] => 2025-08-07 09:34:51
                    [alias] => isover-z-nowa-strategia-i-kampania-komunikacyjna-isover-robi-swoje
                    [introtext] => 

Marka ISOVER, światowy lider wśród producentów izolacji z wełny mineralnej, wprowadziła nową strategię komunikacyjną, której osią jest hasło „ISOVER robi swoje”. Dla marki to więcej niż slogan – to wyraz filozofii marki, opartej na konsekwencji, zaufaniu i realnym wpływie na komfort codziennego życia. Nowej strategii towarzyszy ogólnopolska kampania wizerunkowa realizowana w najważniejszych mediach i kanałach komunikacji.  

[categoryParentTitle] => PrzegrodyB2B [categoryParentAccess] => 1 [categoryParentId] => 3763 [categoryTitle] => Puls branży [categoryId] => 3764 [categoryAlias] => puls-branzy [siteId] => 6067 [siteTitle] => BudownictwoB2B [categories_type_id] => 457 [ulubionykiosk_id] => 0 [disqus_likes] => 0 [disqus_posts] => 0 [userName] => [userId] => [link] => /przegrody/puls-branzy/56846-isover-z-nowa-strategia-i-kampania-komunikacyjna-isover-robi-swoje [linkCategory] => /przegrody/puls-branzy [linkParentCategory] => /przegrody [linkAuthor] => /przegrody/- [image] => /images/1/2/5/213125-isover-mix.jpg [images] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 56846 [id] => 213125 [width] => 1500 [height] => 973 [alias] => lidowe [src] => /images/1/2/5/213125-isover-mix.jpg [title] => ISOVER z nową strategią i kampanią komunikacyjną „ISOVER robi swoje” [description] => ISOVER z nową strategią i kampanią komunikacyjną „ISOVER robi swoje” [zrodlo] => ) ) [tags] => [fields] => stdClass Object ( [item] => Array ( ) [items] => Array ( ) ) [firm] => stdClass Object ( [prodcent] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 173019 [name] => Isover Saint-Gobain Construction Products Polska [www] => www.isover.pl [domain] => isover [categories_id] => 3743 [categories_type_id] => 2702 [categories_address_id] => 2715 [content_id] => 56846 [categoryTitle] => Wełna mineralna i szklana [categoryAlias] => welna-mineralna-i-szklana [image] => /images/2/9/1/211291-Isover_Logo_CMJN.jpg [typeAlias] => prodcent [typeTitle] => Producent [address_zipcode] => 44-100 [contact_telephone] => 32 339 63 00 [contact_fax] => 32 339 64 44 [address_postcode] => [address_city] => Gliwice [address_street] => Okrężna [address_nr_home] => 16 [address_nr_flat] => [email] => kontakt.isover@saint-gobain.com [link] => /przegrody/producenci/izolacje-termiczne-i-akustyczne/welna-mineralna-i-szklana/173019-isover [linkSite] => /przegrody/producenci/izolacje-termiczne-i-akustyczne/welna-mineralna-i-szklana/173019-isover/newsy [linkRoute] => index.php?option=com_avtcatalog&view=firm&id=173019&alias=isover&catid=3743&Itemid=1450 ) ) ) [connectedArticles] => ) [1] => stdClass Object ( [categoryAddressTitle] => dolnośląskie [title] => Nowy Katalog Rozwiązań Systemowych Grupy Saint-Gobain już dostępny! [id] => 56826 [date_start] => 0000-00-00 00:00:00 [date_end] => 0000-00-00 00:00:00 [date_created] => 2025-07-29 11:32:49 [access] => 1 [date_publish] => 2025-07-29 11:32:49 [alias] => nowy-katalog-rozwiazan-systemowych-grupy-saint-gobain-juz-dostepny-poznaj-komplementarne-rozwiazania-systemowe-lidera-rynku [introtext] =>

Saint-Gobain, dostawca innowacyjnych produktów i usług dla rynku budowlanego i przemysłowego, wydał właśnie kolejną edycję Katalogu Rozwiązań Systemowych. Publikacja stanowi kompleksowy przegląd systemowych rozwiązań oferowanych przez sześć marek z portfolio Grupy Saint-Gobain: Isover, Rigips, Weber, Maris, Glass i Ecophon. 

[categoryParentTitle] => PrzegrodyB2B [categoryParentAccess] => 1 [categoryParentId] => 3763 [categoryTitle] => Puls branży [categoryId] => 3764 [categoryAlias] => puls-branzy [siteId] => 6067 [siteTitle] => BudownictwoB2B [categories_type_id] => 457 [ulubionykiosk_id] => 0 [disqus_likes] => 0 [disqus_posts] => 0 [userName] => [userId] => [link] => /przegrody/puls-branzy/56826-nowy-katalog-rozwiazan-systemowych-grupy-saint-gobain-juz-dostepny-poznaj-komplementarne-rozwiazania-systemowe-lidera-rynku [linkCategory] => /przegrody/puls-branzy [linkParentCategory] => /przegrody [linkAuthor] => /przegrody/- [image] => /images/0/6/8/213068-Zdjcie-01-materiay-prasowe-Saint-Gobain.jpg [images] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 56826 [id] => 213068 [width] => 1281 [height] => 850 [alias] => lidowe [src] => /images/0/6/8/213068-Zdjcie-01-materiay-prasowe-Saint-Gobain.jpg [title] => Nowy Katalog Rozwiązań Systemowych Grupy Saint-Gobain już dostępny. Poznaj komplementarne rozwiązania systemowe lidera rynku [description] => Nowy Katalog Rozwiązań Systemowych Grupy Saint-Gobain już dostępny. Poznaj komplementarne rozwiązania systemowe lidera rynku [zrodlo] => ) ) [tags] => [fields] => stdClass Object ( [item] => Array ( ) [items] => Array ( ) ) [firm] => stdClass Object ( [prodcent] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 173046 [name] => Rigips – Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o [www] => www.rigips.pl [domain] => rigips [categories_id] => 3753 [categories_type_id] => 2702 [categories_address_id] => 2710 [content_id] => 56826 [categoryTitle] => Płyty gipsowe [categoryAlias] => plyty-gipsowe [image] => /images/2/8/9/211289-Rigips_Logo_CMYK.jpg [typeAlias] => prodcent [typeTitle] => Producent [address_zipcode] => 02-677 [contact_telephone] => biuro: 22 457 14 57, doradcy techniczni: 800 163 121 [contact_fax] => [address_postcode] => [address_city] => Warszawa [address_street] => Cybernetyki [address_nr_home] => 9 [address_nr_flat] => [email] => doradcy.techniczni@saint-gobain.com [link] => /przegrody/producenci/systemy-zabudowy/plyty-gipsowe/173046-rigips [linkSite] => /przegrody/producenci/systemy-zabudowy/plyty-gipsowe/173046-rigips/newsy [linkRoute] => index.php?option=com_avtcatalog&view=firm&id=173046&alias=rigips&catid=3753&Itemid=1458 ) ) ) [connectedArticles] => ) [2] => stdClass Object ( [categoryAddressTitle] => dolnośląskie [title] => Dom za 480 tys. w pół roku? Prefabrykacja podbija polski rynek [id] => 56813 [date_start] => 0000-00-00 00:00:00 [date_end] => 0000-00-00 00:00:00 [date_created] => 2025-07-24 06:49:03 [access] => 1 [date_publish] => 2025-07-24 06:49:03 [alias] => dom-za-480-tys-w-pol-roku-prefabrykacja-podbija-polski-rynek [introtext] =>

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

[categoryParentTitle] => PrzegrodyB2B [categoryParentAccess] => 1 [categoryParentId] => 3763 [categoryTitle] => Puls branży [categoryId] => 3764 [categoryAlias] => puls-branzy [siteId] => 6067 [siteTitle] => BudownictwoB2B [categories_type_id] => 457 [ulubionykiosk_id] => 0 [disqus_likes] => 0 [disqus_posts] => 0 [userName] => [userId] => [link] => /przegrody/puls-branzy/56813-dom-za-480-tys-w-pol-roku-prefabrykacja-podbija-polski-rynek [linkCategory] => /przegrody/puls-branzy [linkParentCategory] => /przegrody [linkAuthor] => /przegrody/- [image] => /images/0/3/3/213033-AdobeStock_1139262278.jpeg [images] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 56813 [id] => 213033 [width] => 1500 [height] => 1000 [alias] => lidowe [src] => /images/0/3/3/213033-AdobeStock_1139262278.jpeg [title] => Dom za 480 tys. w pół roku? Prefabrykacja podbija polski rynek [description] => Dom za 480 tys. w pół roku? Prefabrykacja podbija polski rynek [zrodlo] => ) ) [tags] => [fields] => stdClass Object ( [item] => Array ( ) [items] => Array ( ) ) [connectedArticles] => ) [3] => stdClass Object ( [categoryAddressTitle] => dolnośląskie [title] => Ile kosztuje budowa domu w 2025 roku? Zobacz, dlaczego ceny znowu rosną [id] => 56799 [date_start] => 0000-00-00 00:00:00 [date_end] => 0000-00-00 00:00:00 [date_created] => 2025-07-18 09:01:00 [access] => 1 [date_publish] => 2025-07-18 09:01:00 [alias] => ile-kosztuje-budowa-domu-w-2025-roku-zobacz-dlaczego-ceny-znowu-rosna [introtext] =>

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

[categoryParentTitle] => PrzegrodyB2B [categoryParentAccess] => 1 [categoryParentId] => 3763 [categoryTitle] => Puls branży [categoryId] => 3764 [categoryAlias] => puls-branzy [siteId] => 6067 [siteTitle] => BudownictwoB2B [categories_type_id] => 457 [ulubionykiosk_id] => 0 [disqus_likes] => 0 [disqus_posts] => 0 [userName] => [userId] => [link] => /przegrody/puls-branzy/56799-ile-kosztuje-budowa-domu-w-2025-roku-zobacz-dlaczego-ceny-znowu-rosna [linkCategory] => /przegrody/puls-branzy [linkParentCategory] => /przegrody [linkAuthor] => /przegrody/- [image] => /images/0/0/6/213006-AdobeStock_998896318.jpeg [images] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 56799 [id] => 213006 [width] => 1500 [height] => 841 [alias] => lidowe [src] => /images/0/0/6/213006-AdobeStock_998896318.jpeg [title] => Ile kosztuje budowa domu w 2025 roku? Zobacz, dlaczego ceny znowu rosną [description] => Ile kosztuje budowa domu w 2025 roku? Zobacz, dlaczego ceny znowu rosną [zrodlo] => ) ) [tags] => [fields] => stdClass Object ( [item] => Array ( ) [items] => Array ( ) ) [connectedArticles] => ) [4] => stdClass Object ( [categoryAddressTitle] => dolnośląskie [title] => Czy to dobry czas na zakup mieszkania? Zobacz, co myśli większość Polaków [id] => 56727 [date_start] => 0000-00-00 00:00:00 [date_end] => 0000-00-00 00:00:00 [date_created] => 2025-06-23 10:23:42 [access] => 1 [date_publish] => 2025-06-23 10:23:42 [alias] => czy-to-dobry-czas-na-zakup-mieszkania-zobacz-co-mysli-wiekszosc-polakow [introtext] =>

Choć ceny mieszkań i domów utrzymują się na poziomach, które wielu Polakom wydają się wręcz abstrakcyjne, wciąż przeważa w nas silna potrzeba posiadania własnych czterech kątów. Dlaczego mimo rosnących kosztów i finansowych przeszkód, nadal uparcie dążymy do zakupu zamiast wynajmu? Co napędza tę determinację i czy na pewno się opłaca? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

[categoryParentTitle] => PrzegrodyB2B [categoryParentAccess] => 1 [categoryParentId] => 3763 [categoryTitle] => Puls branży [categoryId] => 3764 [categoryAlias] => puls-branzy [siteId] => 6067 [siteTitle] => BudownictwoB2B [categories_type_id] => 457 [ulubionykiosk_id] => 0 [disqus_likes] => 0 [disqus_posts] => 0 [userName] => [userId] => [link] => /przegrody/puls-branzy/56727-czy-to-dobry-czas-na-zakup-mieszkania-zobacz-co-mysli-wiekszosc-polakow [linkCategory] => /przegrody/puls-branzy [linkParentCategory] => /przegrody [linkAuthor] => /przegrody/- [image] => /images/8/3/9/212839-AdobeStock_485206432.jpeg [images] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 56727 [id] => 212839 [width] => 1500 [height] => 1000 [alias] => lidowe [src] => /images/8/3/9/212839-AdobeStock_485206432.jpeg [title] => Czy to dobry czas na zakup mieszkania? Zobacz, co myśli większość Polaków! [description] => Czy to dobry czas na zakup mieszkania? Zobacz, co myśli większość Polaków! [zrodlo] => ) ) [tags] => [fields] => stdClass Object ( [item] => Array ( ) [items] => Array ( ) ) [connectedArticles] => ) ) )
Alert szkolenia
Rankingi
Rockwool 78.60%
Isover (Saint-Gobain) 73.70%
Knauf Insulation 54.30%
Wiecej...
Porotherm (Wienerberger) 83.70%
Ytong (Xella) 74.60%
Solbet 39.70%
Wiecej...
Atlas 58.30%
Ceresit (Henkel) 57.40%
Knauf 51.20%
Wiecej...
Zobacz wszystkie rankingi
Prezentacje firmowe
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT