5 x TAK dla Aluplast w 13. edycji badania Centrum Analiz Branżowych

Aluplast został najwyżej oceniony wśród dostawców profili okiennych z PVC w 13 edycji badania zrealizowanego przez Centrum Analiz Branżowych "Opinie producentów okien o dostawcach profili PVC, edycja 2022”.

5 x TAK dla Aluplast w 13. edycji badania Centrum Analiz Branżowych

Celem badania było wskazanie, które elementy współpracy z dostawcami są dla producentów okien najistotniejsze, a także którzy dostawcy najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Ankietowani producenci oceniali dostawców profili okiennych z PVC m.in. pod kątem szerokości oferty, jakości produktów, relacji jakości do ceny, innowacyjności czy też wizerunku.

5 x TAK dla Aluplast

Aluplast został najwyżej oceniony we wszystkich badanych aspektach, notując w większości z nich blisko dwukrotnie większą liczbę wskazań niż druga wymieniana firma:

  • najszersza oferta produktowa (47%),
  • najlepsza relacja ceny do jakości (40%),
  • najbardziej innowacyjna firma (42%),
  • najwyższa jakość produktów (30%),
  • najlepszy wizerunek (41%).

- Oczywiście bardzo cieszą nas tak dobre oceny i postrzeganie naszej firmy przez producentów okien - podsumowuje Marcin Szewczuk. - Tym bardziej że nasze „notowania” w stosunku do poprzednich edycji badania udało się poprawić we wszystkich badanych kategoriach, co jest szczególnie cenne w kontekście wskazywanych przez producentów powodów nawiązania współpracy z dostawcami.

- Jak deklarują producenci okien najistotniejsze są dla nich w tym kontekście szeroka oferta, dobry stosunek jakości do ceny, wysoka jakość oraz dobre relacje i wieloletnia współpraca. Jesteśmy bardzo dumni, że będąc od ponad 20 lat liderem w sprzedaży systemów okiennych z PVC, jesteśmy jednocześnie tak wysoko i pozytywnie oceniani w kluczowych w naszej filozofii aspektach, jakimi są właśnie szerokość oferty, relacja ceny do jakości czy innowacyjność.

Jak oceniają umiejętność reakcji na sytuacje kryzysowe swoich dostawców?

Ostatnia edycja badania miała miejsce w roku 2020, tak więc tegoroczne wyniki pozwalały ocenić skuteczność działań poszczególnych dostawców w kontekście dwóch ostatnich sezonów, w których zmagać musieliśmy się z jednej strony z ograniczeniami związanymi z COVID-19, a z drugiej strony z trudnościami wynikającymi z braków surowcowych.

Aluplast został zdecydowanie najlepiej oceniony przez producentów okien za umiejętność reakcji na sytuacje kryzysowe, otrzymując notę 4,83 (w skali od 1 do 5). Była to jednocześnie najwyższa ocena w tej kategorii wśród dostawców różnych komponentów do produkcji okien, jak np. szyb, okuć, czy profili aluminiowych.

TWORZYMY RAMY

- Zgodnie z naszym hasłem „Tworzymy Ramy” do efektywnego i skutecznego działania naszych partnerów - podkreśla Marcin Szewczuk. - Innowacje leżą w naszej naturze. Nie narzucamy rozwiązań i nie dokonujemy wyborów za klientów. Zamiast tego słuchamy uważnie i dajemy im możliwie najszerszą paletę produktów, z których na pewno wybiorą ten właściwy. Podstawą polityki rozwoju produktów Aluplast jest ich kompatybilność. Konstruowanie otwartych systemów, które mogą być ze sobą łączone, umożliwiają ich stałą rozbudowę i swobodę wyboru rozwiązań najlepiej dostosowanych do potrzeb rynku.

Źródło i zdjęcia: Aluplast

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT