Mimo, iż w związku z aktualną sytuacją, wręczenia tegorocznych tytułów nie uświetni tradycyjna Gala, to zmianie nie uległy kryteria w oparciu o które tytuły są przyznawane. W pierwszym kwartale bieżącego roku przeprowadzone zostały ogólnopolskie badania opinii i preferencji firm wykonawczych na temat materiałów budowlanych, których używają w codziennej pracy.
Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Dla każdej kategorii produktowej niezależne badania realizowane są na reprezentatywnej próbie. Wspomnianym wyżej trzem kryteriom przypisuje się odpowiednie wagi, które zsumowane składają się na ostateczne wyniki rankingu.
- W tym roku mija 25 lat aktywności Aluplast w Polsce i to wyróżnienie jest bardzo miłym potwierdzeniem skutecznie realizowanej strategii rozwoju naszej firmy – podkreśla Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast sp. z o.o..
- Jako lider tego segmentu runku staramy się konsekwentnie "tworzyć RAMY" do wspólnego rozwoju naszego i naszych partnerów. Służy temu m.in. bardzo szerokie portfolio produktów, które z jednej strony dają możliwość znalezienia efektywnych rozwiązań, spełniających aktualne wymagania techniczne, a z drugiej strony pozwalają na skuteczny podbój, niezwykle ważnych dla firm z naszej branży rynków eksportowych. Oczywiście fundamentem tego i przyszłych sukcesów jest zaufanie naszych partnerów handlowych i wykonawców, za co bardzo dziękujemy.
źródło i zdjęcie: Aluplast
Komentarze