Hörmann solidarny w biznesie
Celem ogólnopolskiej akcji społecznej jest wzajemna pomoc oraz solidarność w biznesie, dzięki temu niewielkim przedsiębiorstwom bardzo odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys.
Aby małe firmy mogły przetrwać potrzebne jest wsparcie dużych przedsiębiorstw. Onet zorganizował akcję #BiznesKochaBiznes, do której dołączyła również firma Hörmann Polska.
Program społeczny jest szansą dla niewielkich firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu, działają na pełnych obrotach, i starają się w wygodny i bezpieczny sposób dotrzeć do klienta.
Na bezpłatne kampanie reklamowe mogą liczyć drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii. Ważne, aby wyróżniały się one ciekawymi, innowacyjnymi rozwiązaniami. Koszty kampanii regulują duże firmy.
- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa.
Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy HörmannPolska sp. z o.o. Firma Hörmann Polska sp. z o.o., sprzedająca swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych na terenie całego kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw.
- Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać - podkreśla Krzysztof Horała.
Kampania ruszyła kilka tygodni temu, a jej budżet już przekroczył 1,5 miliona złotych. Do tej pory wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca.
Źródło i zdjęcia: Hörmann
Komentarze