Rok temu ranking Top Marka poszerzył zakres analizy o 39 branż i 383 marki, stając się największym tego typu badaniem w Polsce. Przebadano w sumie ponad 73 mln materiałów (o 20 mln więcej niż rok temu) - tekstów prasowych, publikacji on-line i treści na social media. Zmianie uległa także sama metodologia analizy, po której wzrósł poziom precyzji w wykazywaniu pozycji i wydźwięku poszczególnych firm. Dzięki temu powstał wskaźnik siły marki, umożliwiający porównywanie brandów w mediach tak różnych od siebie jak prasa czy social media.
Firma Aluprof - europejski lider rynku stolarki aluminiowej poprawiła swoją pozycję względem ubiegłego roku i awansowała o jedno „oczko” do góry w kategorii „Materiały budowlane”, plasując się w tegorocznym rankingu na 7. miejscu.
Aluprof poprawił swoje miejsce również w rankingu ogólnym, zajmując 327 miejsce. Marka jest stale obecna w mediach z uwagi na liczne działania z różnych dziedzin, które podejmuje - związane z architekturą, nauką, ekologią, zrównoważonym rozwojem i budownictwem. Organizuje też prestiżowe konkursy dla architektów, a systemy aluminiowe Aluprof są montowane w wielu prestiżowych budynkach na całym świecie.
- Dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jednocześnie to ogromny przywilej: móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek polskich marek - podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu Aluprof SA.
Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej, w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost oraz zdobyła tytuły liderów stolarki aluminiowej w najważniejszych krajowych rankingach.
Źródło i zdjęcie: Aluprof
Komentarze