Fensterbau Frontale to najważniejsze, europejskie targi branżowe. Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 1300 eksponentów z 39 krajów. Przez cztery dni hale wystawiennicze odwiedziła też rekordowa, bo ponad 110-tysięczna liczba zwiedzających.
Budując swoją renomę
Udział w targach Fensterbau Frontale to dla firmy DAKO - która od lat eksportuje swoje produkty na rynek niemiecki - doskonała okazja do zaprezentowania nowości, spotkania się z dotychczasowymi kontrahentami i nawiązania nowych relacji biznesowych. Niemcy to dla nowosądeckiego producenta strategiczny region także ze względu na rozpoczętą na początku roku współpracę sponsorską z jednym z czołowych klubów niemieckiej Bundesligi - Borussia Mönchengladbach.
By przykuć uwagę
Prezentowany podczas targów asortyment dostosowano do szczególnych oczekiwań niemieckich odbiorców. Stoisko przyciągało uwagę bramą garażową i drzwiami zewnętrznymi z wiodącej kolekcji HarmonyLine. Produkty cechuje wspólna kolorystyka, spójne wzornictwo i wygląd detali, co pozwala klientom na tworzenie zintegrowanej z wyglądem budynku całości. Podczas imprezy firma zaprezentowała również odrestaurowane, zabytkowe okno z łukiem i szprosami. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających ekspozycję DAKO były pokazy umiejętności Daniela Mikołajka, Mistrza Europy z 2014 roku w zawodach Football Freestyle.
źródło i zdjęcie: DAKO
Komentarze