Firma od lat jest obecna na najważniejszych wydarzeniach sportowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. W ubiegłych latach DAKO sponsorowało między innymi nowosądeckiego boksera Andrzeja Sołdrę, promowało się podczas prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne czy przy okazji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Kobiet.
Ważne wydarzenie - duża oglądalność
Reklamy DAKO emitowane były na bandach wokół boiska, co pozwoliło dobrze wyeksponować markę w transmisjach telewizyjnych, jak i w skrótach, relacjach dziennikarskich i materiałach zdjęciowych. Mecze naszej reprezentacji pokazywane były na antenach trzech telewizji w Polsce: TVP1, TVP2 oraz TVP Sport. Także wiele europejskich stacji, takie jak Sport1, L’Equipe21, Telenet czy włoska RAI brało udział w transmisji. Szacowana oglądalność tych spotkań w Polsce to ok. 4 mln widzów.
Pozytywny odbiór w całej Europie
Sponsoring sportowy to dla nowosądeckiego przedsiębiorstwa ważny element realizowanej strategii promocji firmy. Udział w wydarzeniach takich jak Europejskie Eliminacje Olimpijskie buduje prestiż firmy i oferowanych przez nią produktów.
Jak mówi Kamil Sokołowski, rzecznik prasowy firmy DAKO: Dla milionów widzów w całej Europie turniej był okazją do kontaktu z DAKO w pozytywnym, sportowym i emocjonującym kontekście. Wspólnie kibicowaliśmy polskiej reprezentacji, która trzecim miejscem wywalczyła szansę udziału w kolejnym turnieju kwalifikacyjnym do igrzysk w Rio de Janeiro.
Turniej w Berlinie będzie pamiętany nie tylko jako emocjonujące zmagania polskiej reprezentacji, ale też okazja do promocji polskich produktów za granicą.
źródło i zdjęcie: materiały prasowe DAKO
Komentarze