Łączna ilość emisji spotów reklamowych DAKO na wszystkich etapach Tour de Pologne 2014 przekroczy 10 000.
Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane są nowoczesnymi technikami promocji za pomocą Wi-Fi. Widzowie wyścigu mogą pobierać materiały DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego na finałach poszczególnych etapów. Tour de Pologne należy do najbardziej rozpoznawalnych imprez sportowych w Polsce i jest jednym z najważniejszych wyścigów kolarskich świata.
Impreza transmitowana jest w TVP1, TVP2, TVP Sport i Eurosport w 59 krajach. Łączna skumulowana światowa widownia Tour de Pologne 2012 przekroczyła 340 milionów osób. Średnia oglądalność pojedynczego etapu wyścigu w TVP1 wynosiła w 2012 roku 1,5 miliona widzów.
źródło i zdjęcie: DAKO
Komentarze