Kluczową ideą Porta Roadshow 2016 były spotkania ze wszystkimi partnerami Porta - dealerami, punktami sprzedaży, grupami montażowymi, architektami oraz inwestorami. To właśnie do tych grup kierowana jest wspólna strategia Porta Partner.
Zależało nam, aby Roadshow był unikatową formą wymiany poglądów w ramach realizacji idei "Porta Partner. Otwórz się na więcej". Właśnie dlatego oprócz prezentacji produktowej przygotowaliśmy pokazy filmowe oraz konkursy z nagrodami. Zaplanowaliśmy spotkania w ośmiu miastach w Polsce tak, aby każdy mógł znaleźć dla siebie odpowiedni dzień i lokalizację, mówi Artur Pęksyk, Szef działu marketingu w Porta KMI Poland.
Podczas czterogodzinnych spotkań w trakcie dwóch tygodni, w ośmiu największych polskich miastach (Gdańsk, Olsztyn, Bydgoszcz, Łódź, Poznań, Wrocław, Kraków oraz Warszawa), partnerzy Porta mieli okazję, aby poznać propozycję oferty firmy na 2016 r. W centrum uwagi znalazła się nowa kolekcja drzwi stalowych z serii Porta Steel, produkowanych w nowej fabryce firmy w Ełku.
Nowy zakład drzwi stalowych w Ełku to dla Porta najważniejsza inwestycja na najbliższe lata. Jego łączna powierzchnia zajmuje ponad 14 tys. m², natomiast koszt inwestycji wynosi około 70 mln złotych. Szacujemy, że w przeciągu 5 najbliższych lat, dzięki nowej fabryce, nasze obroty wzrosną o około 100 mln złotych, mówi Jacek Woźniak, Szef sprzedaży w Porta KMI Poland.
źródło i zdjęcie: PORTA KMI POLAND
Komentarze