Idea konkursu PORTA BY ME to odpowiedź na zmieniający się w zawrotnym tempie świat oraz pojawiające się nowe potrzeby ludzi. Temat konkursu nawiązuje do problematyki projektowania spersonalizowanego, nakierowanego na potrzeby i oczekiwania klienta końcowego.
Zależało nam, aby być bliżej użytkownika naszych drzwi. Chcemy, aby to on miał bezpośredni wpływ na końcowy efekt produktu. Jesteśmy otwarci na zmianę myślenia o projektowaniu drzwi dla indywidualnego odbiorcy. Taki konkurs to również doskonała szansa dla projektantów, by zmierzyć się z projektem, który może zostać wdrożony do produkcji, mówi Artur Pęksyk, Szef Marketingu w Porta KMI Poland.
Zadanie konkursowe polega na spojrzeniu na projekt przedmiotu z perspektywy kobiety lub mężczyzny, albo ich wspólnej perspektywy. Porta poszukuje projektów drzwi, które wyznaczą nowy kierunek rozwoju. Pod uwagę będzie brany zarówno sposób interpretacji tematu konkursu jak i zaproponowany design.
Oficjalna inauguracja konkursu PORTA BY ME miała miejsce podczas debaty pt. "W sieci powiązań - inspiracja - projektant - inwestor" w ramach Łódź Design Festival. Spotkanie poprowadziła redaktor naczelna magazynu "M jak mieszkanie" Agnieszka Gruszczyńska-Hyc.
Szczegółów dotyczących konkursu należy szukać na uruchomionym specjalnie profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/PortabyMe. W najbliższym tygodniu na dedykowanym serwisie www.portabyme.pl pojawią się również informacje dotyczące regulaminu Konkursu.
Oficjalne rozstrzygnięcie PORTA BY ME odbędzie się w ramach wydarzenia arenaDESIGN w Poznaniu 8 marca 2016 r.
źródło i zdjęcie: PORTA KMI
Komentarze