SAIE to jedne z najbardziej prestiżowych targów branży budowlanej we Włoszech, na które co roku przyjeżdża tysiące firm, aby pochwalić innowacyjnym produktami oraz wymienić doświadczeniami. W zeszłorocznej edycji targów wzięło udział prawie 100 tys. odwiedzających, a tegoroczna wystawa przyciągnęła jeszcze większą rzeszę zainteresowanych. W takim gronie nie mogło zabraknąć firmy DRUTEX, lidera na europejskim rynku stolarki. Tym bardziej, że misją targów SAIE jest promowanie nowoczesnego designu i zrównoważonego budownictwa, a rynek włoski jest dla DRUTEX-u jednym z najważniejszych rynków eksportowych.
Dzięki intensywnym działaniom marketingowym DRUTEX inwestuje w rozpoznawalność marki we Włoszech, czego efektem jest coraz większe zainteresowanie produktami firmy ze strony włoskich klientów. Nie bez znaczenia jest fakt, że w kampanii reklamowej DRUTEX-u realizowanej na rynku włoskim biorą udział światowej klasy piłkarze, tj. były piłkarz Juventusu Turyn i ikona włoskiego futbolu- Andrea Pirlo oraz Jakub Błaszczykowski, obecnie piłkarz włoskiej Fiorentiny, jak również kapitan niemieckiego Bayernu Monachium, Philipp Lahm. Kampania realizowana od dwóch lat zarówno w telewizji, prasie, Internecie czy radio umocniła pozycję DRUTEX-u we Włoszech. Udział w targach SAIE był dla DRUTEX-u kolejną okazją do zaprezentowania się włoskim partnerom oraz podkreślenia roli, jaką rynek włoski odgrywa w strategii firmy.
Na ponad 100-metrowym stoisku firma przedstawiła swoje flagowe produkty. Szczególną uwagę zwiedzających zwrócił nowy system drzwi podnoszono-przesuwnych IGLO-HS oraz system drewniano-aluminiowy DUOLINE. Dużym powodzeniem cieszyła się również stolarka z PVC w systemie Iglo Energy, która stała się hitem eksportowym firmy. Włosi z uwagą przyglądali się nowoczesnym rozwiązaniom, walorom estetycznym i detalom, które zrobiły na nich duże wrażenie. Szczególnym gościem na stoisku DRUTEX-u był włoski minister ochrony środowiska, Gian Luca Galletti, który przekazał prezesowi, Leszkowi Gierszewskiemu, gratulacje i wyraził swoje uznanie w stosunku do produktów i wystawy firmy.
SAIE to świetna okazja do nawiązania nowych oraz umocnienia istniejących kontaktów z włoskimi partnerami handlowymi. To również idealna platforma prezentacji naszych produktów i innowacyjnych rozwiązań. Tegoroczna edycja targów zaskoczyła nas bardzo pozytywnie ilością i zainteresowaniem zwiedzających. To była wyjątkowa edycja wystawy i nie przesadzę, jeśli powiem, że okazała się jedną z lepszych, w których uczestniczyliśmy. Wszystko wskazuje na to, że zaowocuje obiecującą współpracą i prestiżowymi realizacjami we Włoszech, mówi Rafał Gierszewski, dyrektor ds. handlowych DRUTEX S.A.
źródło i zdjęcie: DRUTEX
Komentarze