Nowa kampania reklamowa firmy Drutex składa się ze spotów, które mają ukazać odświeżoną strategię komunikacji brandu. Podstawą kreacji reklamowej jest pokazanie ciepła i bezpieczeństwa, którym cieszą się inwestorzy posiadający okna firmy Drutex. Przekaz został wzbogacony o radosne i pełne harmonii obrazy, które są oglądane przez nowoczesne okna bytowskiego producenta.
Podstawą kampanii "Drutex. Najlepsze Okna!" są piętnasto- i trzydziestosekundowe reklamy oraz ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, które będą emitowane w telewizjach: TVN, TVN24, TVN Style, TVN siedem, Puls oraz 4fun.tv. Kampania telewizyjna zostanie uzupełniona o akcje internetowe, aktywności public relations, promocje prasowe oraz działania reklamowe prowadzone w miejscach sprzedaży.
Nowa kampania reklamowa firmy Drutex potrwa 10 tygodni. Jej głównym celem jest umocnienie wiodącej pozycji firmy na rynku producentów stolarki okiennej poprzez zwiększenie świadomości marki na rynku i podkreślenie unikalnych cech jej produktów. Cele komunikacyjne kampanii koncentrują się przede wszystkim na promowaniu bezpieczeństwa, energooszczędności oraz ponadczasowej elegancji tworzonych przez firmę okien.
"Nasza nowa kampania reklamowa stanowi esencję zalet, jakie okna Drutex-u oferują klientom. Celem kampanii jest przede wszystkim zwiększenie i umocnienie rozpoznawalności marki oraz wywoływanie pozytywnych skojarzeń dotyczących samego produktu poprzez nakreślenie jego realnych zalet. Zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną oraz szeroką obecność w Internecie, ponieważ zależy nam na dotarciu do jak największej grupy potencjalnych odbiorców. Spoty będą oczywiście wspierane również działaniami public relations oraz reklamą w prasie" - powiedział Leszek Gierszewski, prezes firmy Drutex.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Drutex, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Drutex
Komentarze