Dlaczego przyjęliśmy zaproszenie do zgłoszenia filmu na ten prestiżowy Festiwal? Wyjaśnia Aneta Koziołko - Marketing Manager w firmie Amberline.
Film "Okna z Północy” jest zwiastunem cyklu filmów wizerunkowych AMBERLINE. Myślą przewodnią filmu jest ukazanie prestiżu okien Amberline w kontekście wysokiej jakości i wyjątkowego piękna. Naszym celem w tym przekazie było pobudzenie emocji związanych z poczuciem bezpieczeństwa i komfortu. Jako uzupełnienie powyższej myśli w kolejnych odcinkach cyklu pokazaliśmy, że nasze okna mogą być elementem twórczej architektury.
Film dedykowany jest właśnie tym, dla których budowa własnego domu to sztuka kształtowania własnej przestrzeni; do tych, którzy proces tworzenia własnego domu traktują jako proces twórczy. Niezależnie, możliwość wystawienia naszego filmu przed międzynarodowym forum jurorskim uznaliśmy za doskonałą okazję do promocji nie tylko marki naszego produktu, ale też marki Polski.
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=g-SDO0lh8Fc&feature=youtu.be
Link do kanału firmy AMBERLINE na YT: https://www.youtube.com/channel/UCJptdSMYnOFeAIEtYWZj6Lg
źródło i zdjęcie: AMBERLINE
Komentarze