Nagrody Superbrands, zwane Oskarami Marketingu, oceniają to, co najważniejsze: siłę i wyrazistość marki. Wyróżnione zostają najefektywniejsze, długofalowe strategie marketingowe i zintegrowane działania, które budują tożsamość marki. Nagrodzeni to ścisła elita.
Marka DRUTEX znalazła się w elitarnym gronie najsilniejszych marek wybranych spośród ponad 2000 firm poddanych ocenie. Rynek docenił wysoką jakość i innowacyjność oferowanych przez nas produktów oraz doświadczenie na rynku i siłę naszej marki. Od początku działalności firmy naszą ambicją jest budowanie marki wyróżniającej się realizacją zasad fair-play, odpowiedzialnej, przyjaznej Klientom. Przyznane wyróżnienia potwierdzają skuteczność realizacji strategii marki i rozwoju DRUTEX, podkreśla Adam Leik, dyrektor ds. marketingu DRUTEX S.A.
Tytuł przyznano w wyniku procesu certyfikacji, składającego się z badania konsumenckiego wykonanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz głosowania ponad 60 ekspertów Rady Marek międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd. Sondaż zrealizowano w dniach 4-30 września br. metodą CAWI na próbie 15 035 klientów z Polski. Objęto nim ponad 2400 marek w 110 kategoriach.
Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach. Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem dla zarządów oraz działów marketingu, konsekwentnie budujących siłę marki.
Przyznany marce DRUTEX i potwierdzony certyfikatem tytuł Created in Poland Superbrands 2014/2015 świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek.
źródło i zdjęcie: DRUTEX
Komentarze