Nasza kampania będzie prowadzona pod hasłem "KRISPOL - bramy, okna, rolety do Twojego domu". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako producenta kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości, mówi Anna Michalak-Siezieniewska, manager ds. Public Relations. Spoty telewizyjne przedstawiają produkty marki Krispol w kontekście rodzinnym. Ich przyjazny i pogodny klimat nawiązuje do hasła "KRISPOL - Bliżej Ciebie". Odzwierciedla ono filozofię firmy, która stawia sobie ambitny cel bycia jak najbliżej klientów i ich codziennych potrzeb.
Krispol towarzyszy rozgrywkom T-Mobile Ekstraklasy już czwarty sezon z rzędu. Nowy billboard sponsorski miał swoją premierę 19 lipca na antenie Canal+ Sport. Od sierpnia będzie go można zobaczyć także w TVN (Dzień Dobry Wakacje) oraz kanałach tematycznych Polsatu (Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film, Polsat Food), Discovery (Discovery, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, TLC), AXN, Comedy Central, BBC Entertainment i BBC Knowledge.
Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup, na co dzień współpracująca z Krispolem. Spot reklamowy można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=S1X-1yqXsjk
źródło i zdjęcie: KRISPOL
Komentarze