Obecnie CANTOR jest wykorzystywany w Krispolu do zarządzania procesami zamówień, produkcji i sprzedaży stolarki PVC. Kolejne produkty firmy zostaną nim objęte jeszcze w tym roku.
Najważniejsze cechy tego programu to wysoka funkcjonalność i intuicyjna obsługa. Jego wprowadzenie oznacza dla naszych partnerów znaczne ułatwienie codziennej pracy i oszczędność czasu, mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie Krispol. Na zachodzie CANTOR jest standardem. To rozwiązanie stosowane m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie i Australii. Cieszę się, że możemy zaoferować go naszym partnerom jako pierwsza firma w Polsce.
CANTOR to program bardzo przyjazny dla użytkownika. Chroni go przed popełnieniem błędu i podpowiada rozwiązania problemów, dodaje Marcin Koliński, Kierownik Działu Zarządzania Produktem w Krispolu. Jego mocną stroną jest też wierna i dokładna wizualizacja produktów. Możliwość ich prezentacji znacznie ułatwia rozmowy z klientami ostatecznymi w punkcie sprzedaży. Uczestnicy przeprowadzonych przez nas szkoleń z obsługi CANTORa potwierdzają jego ogromną przewagę nad innymi działającymi na rynku systemami.
Program zapewnia kompleksowe wsparcie klienta. Pełni rolę bazy wiedzy o produktach, zawierającej wszelkie dostępne opcje i dodatki, wraz z ich szczegółowymi opisami, zdjęciami i rysunkami. Użytkownik ma w nim również dostęp do instrukcji obsługi i montażu produktów.
Zakończenie pierwszego etapu wdrożenia systemu CANTOR zostało uroczyście podsumowane przez cały zespół zaangażowany w projekt. Teraz stoi przed nim kolejne wyzwanie - prace nad włączeniem do systemu wszystkich pozostałych produktów marki Krispol jeszcze w tym roku.
Link do filmu: Czym jest program CANTOR?
źródło i zdjęcie: KRISPOL
Komentarze