Nowe metody komunikacji z klientem i branżą mają być narzędziem umożliwiającym szczegółową prezentację asortymentu oraz samej firmy.
Na stronie internetowej znaleźć można przebudowaną, szczegółową ofertę. Na kanale YouTube - KRISPOLvideos prezentowane są relacje z ważnych wydarzeń, imprez sportowych i lokalnych oraz filmy instruktażowe. Znaleźć tam można również krótkie materiały filmowe, zamknięte w serii "Jak to działa", które są relacją z procesu produkcyjnego. Profil na Facebooku umożliwia lepsze poznanie samego producenta. Zamieszczane są na nim informacje o bieżących wydarzeniach, promocjach oraz o sportowcach i imprezach wspieranych przez firmę.
Zależy nam na kontakcie z klientem i przejrzystej prezentacji asortymentu. Stworzyliśmy przestrzeń, w której chcemy pokazać, jak powstają i działają nasze produkty, mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL Sp. z o.o. Wybór bramy, okien, drzwi i rolet nie jest prosty. Dzięki nowym kanałom komunikacji ułatwiamy proces doboru tych elementów i usprawniamy etap zamykania stanu surowego budynku.
www.krispol.pl
www.facebook.com/krispolpl
www.youtube.com/user/KRISPOLvideos
źródło i zdjęcie: KRISPOL
Komentarze