Plebiscyt Laur Konsumenta przebiega wielotorowo. Konsumenci przyznają firmom złoto, srebro i brąz w poszczególnych kategoriach. Głosy zbierane są poprzez badania telefoniczne, ankiety internetowe oraz metodę face-to-face. Nowością tegorocznej edycji konkursu jest dwa razy większa grupa przebadanych osób.
O przyznaniu wyróżnienia Laur Konsumenta decydują klienci, dzięki czemu nagroda zyskuje wyjątkową wartość dla firmy. Godło to jest potwierdzeniem zaufania do marki i dobrej opinii Polaków o produkcie, a zarazem stanowi świetną rekomendację od konsumentów dla konsumentów.
Sokółka Okna i Drzwi S.A. jest producentem stolarki drewnianej oraz drewniano-aluminiowej. Najważniejszym celem firmy, jak zapewniają jej przedstawiciele, jest dostarczanie najwyższej jakości przez dobór odpowiednich materiałów i zastosowanie praktycznych konstrukcji gwarantujących trwałość na lata. Ta zawsze wysoka jakość produktów firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A. została właśnie kolejny raz doceniona przez klientów.
"Zwycięstwo w tego typu plebiscytach wyjątkowo cieszy, dlatego, że wygrana zależy od oceny klientów. Opinia wystawiana naszym produktom to dla nas każdorazowy sprawdzian, który zdaliśmy wzorowo - na złoty medal. Zmotywuje to nas na pewno do dalszej pracy na rzecz coraz wyższej jakości naszych okien" - powiedział Marcin Szymanowski z firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Sokółka Okna i Drzwi, która dostępna jest tutaj.
źródło i zdjęcie: Sokółka Okna i Drzwi
Komentarze