Program ten, w swojej VI edycji, kierował się zasadami filozofii GO GREEN, demonstrując, iż FAKRO od dnia swojego założenia identyfikuje się jako firma ekologiczna, dbająca o przyszłość następnych pokoleń. To w pełni rezonuje ze strategią zrównoważonego rozwoju ESG.
Pracownicy FAKRO zostali docenieni za ich ekologiczne i społeczne postawy, a także za przestrzeganie zasad korporacyjnych. Komisja zwróciła również uwagę na zaangażowanie w wartości firmowe, takie jak innowacyjność, odpowiedzialność, wiarygodność oraz dążenie do rozwoju.
Podstawą było jednak odnalezienie w ludziach dobra, zgodnie z mottem programu.
Tytuł Ambasadora marki FAKRO – Pracownik, otrzymali:
- Anna Barszcz, pracująca na stanowisku kancelaryjnym,
- Grzegorz Bodziony, Kierownik Zespołu do spraw Remontów i Utrzymania Obiektów,
- Jerzy Jeż, pełniący funkcję Brygadzisty,
- Michał Opalski, Specjalista ds. Technicznych w zakresie Technologii OZE,
- Grzegorz Zborowski, Projektant Systemów Automatyki Domowej.
– Inicjatywa pracownicza Ambasador marki FAKRO stała się elementem tradycji naszej firmy, promując postawy pełne wartości i dobroci. Są to zachowania godne naśladowania i ludzie, którzy mogą stanowić inspirację dla innych – zauważa Joanna Rumin, koordynator programu.
Składamy serdeczne gratulacje wszystkim laureatom. Ambasadorzy zostali uhonorowani pamiątkowymi statuetkami, dyplomami oraz bonami o wartości 1000 zł.
Program Ambasador marki FAKRO jest wyrazem uznania dla pracowników wykazujących się wartościowymi postawami i zachowaniami. Jego rozszerzeniem jest program Ambasador marki FAKRO – Student, adresowany do studentów angażujących się w promocję marki FAKRO w swoich środowiskach akademickich.
FAKRO nawiązała również współpracę z uznawanymi autorytetami, którzy zostali ambasadorami marki, w tym z Adamem Nawałką, byłym selekcjonerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, oraz z Robertem Koniecznym, architektem.
Źródło i zdjęcia: FAKRO
Komentarze