Tytuł Budowlanej Marki Roku jest przyznawany już od dziewięciu lat. W tym czasie nagroda zdobyła prestiż i uznanie reprezentantów branży. O wynikach decydują wykonawcy, czyli ludzie o największym doświadczeniu w pracy z produktem.
Ze względu na swoją specyfikę, nagrodę można potraktować jak rynkowy papierek lakmusowy dla producentów oraz inwestorów. Ósmy tytuł z rzędu to dla nas sygnał, że nasze materiały cieszą się niesłabnącym zaufaniem Polaków. Właśnie z tego powodu przykładamy do tego wyróżnienia tak dużą wagę. Serdecznie dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy przyłożyli się swoją pracą do tego sukcesu, komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.
Swoją pozycję firma ROCKWOOL zawdzięcza m.in. dużemu zaangażowaniu w akcje edukacyjne, promujące rozwiązania efektywne energetycznie w budownictwie. Jedną z najnowszych inicjatyw firmy jest kampania "Więcej niż skała", przybliżająca podstawowe wyróżniki skalnej wełny mineralnej: bezpieczeństwo pożarowe, odporność na wilgoć, komfort akustyczny oraz pewność inwestycji.
Odpowiednia termoizolacja to nic innego, jak gwarancja wieloletnich oszczędności na kosztach ogrzewania. W przypadku skalnej wełny mineralnej, dochodzą do tego także inne korzyści. Dlatego warto o tym mówić, podsumowuje Łukasz Glapa.
Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Wyniki oparto o próbę ankietową, przeprowadzoną na reprezentatywnej próbie firm wykonawczych.
źródło i zdjęcie: ROCKWOOL
Komentarze