Innowacyjne rozwiązania do domu od firmy REJS

Zakończyła się siódma edycja Warsaw Home. Stoisko REJS cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających, co pozwala firmie uznać udział w targach za niezwykle udany. Jednak to nie koniec działań! Teraz firma REJS skupia się na implementacji nowych pomysłów oraz opracowaniu kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Co zaprezentowano w Nadarzynie i nad jakimi projektami obecnie pracuje firma REJS?

Innowacyjne rozwiązania do domu od firmy REJS

Tegoroczna edycja targów Warsaw Home spełniła wszelkie oczekiwania. Dowodzą tego statystyki: ponad 53 tysięcy odwiedzających: architektów, projektantów i koneserów dobrego designu, setki wystawców z 46 krajów, tysiące pięknych form i produktów.

W Nadarzynie od 7 do 10 listopada było co oglądać! Duże zainteresowanie budziła również spektakularna ekspozycja firmy REJS.

Firma REJS jest jednym z wiodących producentów i dystrybutorów akcesoriów i komponentów meblowych, działających na rynku polskim i zagranicznym.

Rozwiązania do każdego wnętrza

W hali D, na ponad 300 mkw. marka REJS pokazała rozwiązania do wszystkich wnętrz domu: od kuchni, poprzez spiżarnię, garderobę, pralnię i łazienkę aż po salon, sypialnię i biuro.

Obok rozwiązań doskonale znanych jak np. szuflady Ultra Box, systemy Maxima czy Variant MULTI, w świetnie zaprojektowanych strefach tematycznych prezentowane były też nowości. A wśród nich m.in. wkrótce dostępne: Corner Space Plus, Cargo Maxi oraz Cargo Maxi Space DUO z linii Maxima PURO.

Uwagę budziły szuflady z automatycznym wysuwem, które sprawdzają się zarówno w garderobach, jak i kuchniach, a także systemy do organizacji szuflad.

Projektanci niezmiennie zainteresowani byli systemami ułatwiającymi codzienną pracę m.in. elektrycznie regulowanymi stelażami biurek FUTURO, wysuwanymi z blatu zasilaczami Elektrima, a także systemami do segregacji odpadów i do szaf gospodarczych House Master.

Na specjalnych ekspozytorach z bliska oglądać można było uchwyty, nóżki meblowe, a także sprawdzać komfort ruchu oferowany przez zawiasy i prowadnice. Do zabawy światłem zapraszała strefa systemów oświetleniowych, szuflady przyciągały wzrok systemami wewnętrznej organizacji.

Projektanci z uwagą oglądali również ofertę komponentów meblowych brandu Dekores – blaty, fronty, konglomeraty i płyty marek: Krion, XTONE, Formica, AGT, Panmar Wood.

Portfolio przedsiębiorstwa obejmuje elementy wyposażenia mebli do kuchni, łazienki i garderoby.

Nowe pomysły i innowacje

Olbrzymie zainteresowanie budziła targowa Strefa Koncept REJS, czyli miejsce, w którym zaprezentowano prototypy jeszcze nie wprowadzone do produkcji. Znalazły się tu m.in. ułatwiające dostęp do produktów znajdujących się na wyższych półkach windy do szafek górnych, a także innowacyjne Cargo Maxi Spin.

Ten ostatni wielopoziomowy stelaż, można jednocześnie wysunąć i obrócić o 180 stopni, a tym samym ułatwić sobie dostęp do rzeczy schowanych w głębi szafki.

Niespodzianką była Strefa Tapicerowana. Choć akcesoria i komponenty do produkcji łóżek, foteli i sof w ofercie REJS dostępne są od lat, teraz prezentowane były w nowej odsłonie.

Udoskonalone wykończenia i funkcjonalności zachwyciły oglądających szukających rozwiązań wpisujących się w aktualne trendy wzornicze.

U podstaw sukcesu REJS leży: 30 lat doświadczenia, profesjonalna kadra, rodzinne wartości, nacisk na innowacje, a także perfekcyjna znajomość branży.

W aktualnych trendach i dobrych relacjach

Ale oferta produktowa, stanowiła tylko część ekspozycji i zadań zespołu REJS. Równie ważne były spotkania i rozmowy – to one stanowiły jak zawsze prawdziwe clou targów Warsaw Home. Na setki osób, które zdecydowały się odwiedzić stoisko firmy, czekali profesjonalni doradcy.

Z wieloma tegorocznymi gośćmi znamy się doskonale od lat. Wielu z przyjemnością przywitaliśmy po raz pierwszy. Niezmiennie bardzo nas cieszy zainteresowanie naszą ofertą. Każda wskazówka dotycząca produktów i konkretnych rozwiązań, ale również współpracy z nami czy jakości obsługi w punktach handlowych jest dla nas na wagę złota. – powiedziała Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu REJS.

Między innymi dlatego, to podczas Warsaw Home co roku prezentujemy nasze Trendbooki. Tak było i teraz. Debiutujący Trendbook 2023/2024, zawarte w nim inspiracje i pomysły są świetnym punktem wyjścia do rozmów, co jeszcze możemy zrobić, by spełnić oczekiwania i potrzeby współczesnych klientów. A właśnie to ostatecznie jest naszym głównym celem. – dodaje Joanna Posadzy.


Źródło i zdjęcia: REJS

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT