O tym, jak zadbać o ciepły dom, a jednocześnie o planetę mówi nowa edycja organizowanej przez Związek POiD ogólnopolskiej kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”.
Partnerami akcji są wiodące marki z rodzimej branży stolarki budowlanej oraz producenci narzędzi i odzieży ochronnej – stąd po raz kolejny PROFIX włącza się w te akcję z marką PROLINE i LAHTI PRO.
W ofercie PROFIX znajdują się wysokiej jakości narzędzia PROLINE, elektronarzędzia dla profesjonalistów i hobbystów TRYTON i VULCAN oraz odzież robocza i BHP marki LAHTI PRO, będące połączeniem bezpieczeństwa i nowoczesnego, modnego designu.
Na sieć sprzedaży PROFIX, składa się ponad pięćdziesiąt biur handlowych swym zasięgiem obejmujących terytorium całego kraju.
Produkty znajdujące się w ofercie PROFIX trafiają do 5000 odbiorców biznesowych (sklepów, salonów technicznych) w Polsce i za granicą.
źródło i zdjęcia: PROFIX, Związek POiD
Komentarze