Marki PROFIX w kampanii „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”

Rosnące koszty energii i ogrzewania domów oraz mieszkań zimą spędzają sen z powiek wielu Polaków. Jeszcze bardziej na znaczeniu zyskują więc energooszczędne rozwiązania pozwalające na ograniczenie strat cennego ciepła z budynków.

Marki PROFIX w kampanii „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”

O tym, jak zadbać o ciepły dom, a jednocześnie o planetę mówi nowa edycja organizowanej przez Związek POiD ogólnopolskiej kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”.

Partnerami akcji są wiodące marki z rodzimej branży stolarki budowlanej oraz producenci narzędzi i odzieży ochronnej – stąd po raz kolejny PROFIX włącza się w te akcję z marką PROLINE i LAHTI PRO.

W ofercie PROFIX znajdują się wysokiej jakości narzędzia PROLINE, elektronarzędzia dla profesjonalistów i hobbystów TRYTON i VULCAN oraz odzież robocza i BHP marki LAHTI PRO, będące połączeniem bezpieczeństwa i nowoczesnego, modnego designu.

Po raz kolejny PROFIX włącza się w te akcję „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”.

Na sieć sprzedaży PROFIX, składa się ponad pięćdziesiąt biur handlowych swym zasięgiem obejmujących terytorium całego kraju.

Produkty znajdujące się w ofercie PROFIX trafiają do 5000 odbiorców biznesowych (sklepów, salonów technicznych) w Polsce i za granicą.


źródło i zdjęcia: PROFIX, Związek POiD

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT