Rok 2021 Europejskim Rokiem Kolei
W UE transport odpowiada za ponad 25% emisji gazów cieplarnianych. Jednak kolej odpowiada za niecałe 0,5% i jest jedną z najbardziej przyjaznych dla środowiska form transportu.
Strategia Komisji Europejskiej na rzecz zrównoważonej i inteligentnej mobilności podkreśla rolę kolei w przejściu na czystą i inteligentną mobilność oraz wyznacza kamienie milowe, takie jak podwojenie transportu kolejowego i potrojenie działalności kolei dużych prędkości do 2050 r.
Głównymi wyzwaniami do stworzenia nowoczesnej i zrównoważonej europejskiej kolei są wysokie koszty utrzymania i modernizacja istniejącej infrastruktury.
Przy tak wielu nowych potencjalnych projektach na horyzoncie, firmy kolejowe muszą mieć dostęp do dostosowanych do potrzeb narzędzi do budowy i konserwacji. Chociaż często jest to niedoceniany wydatek, wybór odpowiednich narzędzi do cięcia i szlifowania, do projektów kolejowych, może pomóc zwiększyć marże poprzez obniżenie kosztów i zwiększenie wydajności.
Sprzęt Norton do konserwacji i przecinania szyn kolejowych
Norton oferuje pełną gamę wydajnych, innowacyjnych i przyjaznych dla użytkownika rozwiązań do cięcia, kształtowania i szlifowania torów kolejowych, tramwajowych i metra.
Unikalna kombinacja ziarna ceramicznego Norton Quantum3 i zaawansowanego spoiwa, pozwoliła na opracowanie tarcz najlepszych w swojej klasie.
Aby poprawić środowisko kolejowe, Norton nieustannie innowacje, aby dostarczać najlepsze rozwiązania spełniające potrzeby tego przemysłu. Produkty Norton mają na celu wspieranie rozwoju kolei jako jednego z najczystszych i najzdrowszych środków transportu.
źródło i zdjęcie: Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.
Komentarze