- Z doświadczenia wiemy, że naszym klientom planującym malowanie nie brakuje ciekawych pomysłów aranżacyjnych, ale napotykają oni problemy w momencie podejmowania decyzji o wyborze kolorów. Stąd pomysł na akcję, w której designerzy bezpośrednio w punkcie sprzedaży będą udzielać porad w zakresie doboru konkretnych odcieni farb oraz propozycji ich zestawiania w domowych wnętrzach.
- W trakcie zeszłorocznych spotkań klienci najczęściej decydowali się na jasne kolory i matowe wykończenie ścian. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak będzie w tym roku - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Spotkania z designerami mają charakter otwarty i są bezpłatne. Dedykowane są wszystkim, którzy poszukują pomysłów zarówno na większe remonty, jak i mniejsze metamorfozy własnego M. Konsultacje z projektantami to jednak nie wszystko – odwiedzający mogą zapoznać się z wieloma inspiracjami kolorystycznymi i przekonać się, jak konkretne odcienie i zestawienia barw wyglądają na żywo.
Spotkania są również okazją do skorzystania z usługi Tikkurila Color Service, umożliwiającej dokładne dopasowanie koloru farby do dowolnego przedmiotu – ulubionej narzuty, poduszki, zasłony itp. Na miejscu można od razu kupić potrzebne do remontu produkty z oferty Tikkurila.
Harmonogram najbliższych spotkań z designerami znajduje się na stronie: www.tikkurila.pl.
Tegoroczna edycja projektu to jego druga odsłona. Rok temu w okresie od czerwca do sierpnia odbyło się 66 spotkań w blisko 50 polskich miastach.
Źródło i zdjęcie: Tikkurila
Komentarze