Ruszył III etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha

Ruszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha "Poznaj Mistrza". W odsłonie "Cała Polska wspiera Mistrza" każdy fan olimpijskiego skoczka będzie mógł zgłosić swoje zdjęcie, które razem z tysiącami fotografii innych kibiców znajdzie się na kasku sportowca. Etap potrwa do 6 stycznia 2016 r.

Ruszył III etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha

Swoje zdjęcia fani mogą przesyłać do 6 stycznia 2016 r. za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie: www.atlasfachowca.pl/stoch/. Zgromadzone fotografie zostaną poddane weryfikacji, a następnie umieszczone na kasku Kamila Stocha w formie foto-mozaiki. Projekt będzie dostępny na stronie akcji "Poznaj Mistrza", gdzie uczestnicy zabawy będą mogli przekonać się, w którym miejscu znalazło się ich zdjęcie i otrzymać oficjalny potwierdzający ten fakt certyfikat. Kask będzie wykorzystywany przez sportowca podczas treningów i kolejnych zawodów. Podczas III etapu istotną rolę odgrywa czas, jako że liczba miejsc dla "kaskowych zdjęć" jest ograniczona

Każdy sportowiec wie, jak ważny jest doping kibiców - mówi Kamil Stoch. - Za każdym razem, gdy skaczę, wsparcie fanów zgromadzonych pod skocznią i powiewające polskie flagi dodają mi skrzydeł. Mając zdjęcia kibiców na kasku będę jeszcze lepiej czuł, że są oni ze mną sercem i myślami. Gorąco zachęcam do udziału w zabawie, której sprzyja zbliżający się czas świąt, kiedy okazji do zrobienia zdjęcia nie powinno brakować.

Zdjęcia fanów znajdą się na kasku z unikatowym designem, który kibice wybrali dla skoczka z Zębu spośród trzech finałowych propozycji w zakończonym 9 grudnia II etapie, tzw. "KASKingu". Projekt "Folk" z widocznym charakterystycznym góralskim wzorem - parzenicą, od początku cieszył się największym powodzeniem, zdobywając ostatecznie blisko 13.000 głosów. To właśnie w nim, Kamil Stoch wystartuje w zawodach Pucharu Świata w dniach 23-24 stycznia 2016 roku w Zakopanem.

W naszych kampaniach wizerunkowych i reklamowych staramy się realizować działania, które stają się źródłem dobrej zabawy i pozytywnych emocji dla obu stron, w tym wypadku Kamila Stocha i jego fanów - opowiada Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS. - Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy wybrać dla niego nowy projektu kasku, a jeszcze bardziej z tego, że niebawem nasz mistrz będzie miał wszystkich swoich fanów na głowie: dosłownie i w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu. To będzie istna "KASKada" zdjęć! - żartuje na koniec.

Przebieg kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną portalu www.atlasfachowca.pl/stoch/ można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube: www.YouTube.com/AtlasPolska oraz na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/TylkoAtlas.

źródło: materiały prasowe Grupa Atlas

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT