Najnowsza kampania promocyjna Bolix stawia na outdoor, prezentując w wybranych punktach na terenie całego kraju konkretne rozwiązania produktowe. Już z końcem listopada pojawiło się 48 reklam zewnętrznych, w tym wolnostojące tablice billboardowe oraz specjalnie oznaczone autobusy czy samochody ciężarowe.
Całość akcji przeprowadzana jest we współpracy z dystrybutorami - billboardy o wymiarach 5x3,5 m mają specjalną nadstawkę z danymi kontaktowymi każdego z nich. W efekcie, osoba poszukująca określonych materiałów budowlanych (jak farby, tynki, kleje etc.) ma dostęp do informacji o możliwościach dokonania zakupów w najbliższej okolicy.
W pierwszym etapie najwięcej działań przeprowadzono na Dolnym Śląsku, Mazowszu i w Wielkopolsce, a na nowy rok zaplanowano kolejne odsłony kampanii. Na promocyjnej mapie pojawiać się więc będą następne punkty, ułatwiające dostęp do produktów z branży budowlanej.
źródło: materiały prasowe BOLIX
Komentarze