Startuje kolejna edycja kampanii edukacyjnej #LepiejBezSmogu

Marki ISOVER, RIGIPS oraz WEBER zainicjowały start kolejnej edycji kampanii społecznej, która ma zwrócić uwagę na problem smogu w sezonie jesiennym. Kampania opatrzona hasłem "Radość bierze się z powietrza!" wpiera również rządowe programy na rzecz termomodernizacji i promuję ideę termoizolacji w kontekście walki o jakość środowiska i czyste powietrze.

Startuje kolejna edycja kampanii edukacyjnej #LepiejBezSmogu

Znaczenie termomodernizacji w działaniach na rzecz klimatu

Choć dużo już zrobiono w ostatnich kilku latach, to wciąż wiele domów jest nieocieplonych, a niska emisja, pochodząca z domowych pieców grzewczych, to jedna z głównych przyczyn smogu. Dzięki kompleksowej modernizacji budynków jednorodzinnych jakość powietrza w Polsce może znacząco się poprawić w ciągu kilkunastu lat!

W nowej odsłonie skupiamy się na promocji celu nadrzędnego Making the World a Better Home przekonując, że zaangażowanie w ograniczenie smogu dziś przełoży się na to, jakim powietrzem będą oddychać kolejne pokolenia. To od naszych codziennych decyzji - tych małych względem np. zużycia plastiku, segregacji śmieci czy ekonomicznej jazdy samochodem, ale też tych większych budowlano-remontowych wyborów zależeć będzie jakość naszego życia i naszych bliskich.

Grafika promocyjna akcji #LepiejBezSmogu
Grafika promocyjna kampanii #LepiejBezSmogu fot. Saint-Gobain Construction Products Polska

Jakie działania zostaną pojęte w czasie kampanii?

Motywem przewodnim kampanii jest latawiec - najstarszy i najprostszy konstrukcyjne przyrząd latający cięższy od powietrza, znany już kilkaset lat przed naszą erą. Symbolizuje wszystko to, co w myśli technicznej sprzyja łączeniu ambitnych i pięknych rozwiązań z poszanowaniem dla środowiska, czy szerzej: cywilizację i naturę.

Głównym filarem kampanii, która będzie realizowana do 31 marca 2022 roku, jest znana już polskim internautom platforma edukacyjna, na której poza kalkulatorami spalania, doboru ocieplenia i artykułami edukacyjnym będą realizowane kolejne działania. Wśród użytkowników platformy zostanie przeprowadzony m.in. konkurs dla inwestorów, w którym do wygrania będą ciepłe komplety czapek i szalików z olimpijskiej kolekcji Reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz voucher na wypoczynek wśród natury.

Już niebawem ukaże się najnowsze, rozszerzone wydanie e-booka o termomodernizacji, stanowiące kompendium wiedzy dla inwestora. Zadbamy również o edukację oraz zdrowy oddech dzieci i młodzieży w lokalnych szkołach. 

Obok budowania świadomości w zakresie czynników wpływających na powstawanie smogu i roli termoizolacji w jego zwalczaniu, ważna dla jest edukacja w zakresie optymalnego doboru systemów ISOVER, RIGIPS i WEBER do wykonania poprawnej termoizolacji budynku. Akcja #Lepiejbezsmogu będzie widoczna w internecie, a treść komunikacji będzie determinowana przez pogodę i poziom smogu.

źródło i zdjęcia: Isover (Saint-Gobain Construction Products Polska)

Komentarze

Gość Ryszard

30 Mar 2022, 17:09

Troska o czyste powietrze powinna iść od góry, nie wszystkich stać na docieplenie budynków kiedy ceny na materiały budowlane idą w górę szybciej niż f...t podczas striptizu W Polsce jest jeden wielki problem, ekologią zajmują się całkowicie przypadkowi ludzie, jak zresztą w wielu ...

Wiecej na Forum BudujemyDom.pl
FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
PRODUKTY FIRMY
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska
Isover Saint-Gobain Construction Products Polska
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT