Izolacja jako cichy bohater
Nowa strategia ISOVER opiera się na spójnej i autentycznej narracji koncentrującej się na benefitach, jakie zapewnia wełna szklana. Jej kluczowym założeniem jest pokazanie, że izolacja – choć niewidoczna – ma kluczowe znaczenie dla komfortu mieszkańców i efektywności energetycznej budynków.
Mimo że nie myślimy o niej na co dzień, śmiało można nazwać ją cichym bohaterem domu. Bezgłośna, bezobsługowa i ukryta za elewacją czy płytami g-k każdego dnia pozytywnie wpływa na różne aspekty naszego życia. To ona, działając na wielu poziomach, przez lata zapewnia nam komfort termiczny, akustyczny, bezpieczeństwo przeciwpożarowe a nawet zdrowy mikroklimat.
Przyjęta strategia, wyrażona hasłem „ISOVER robi swoje”, jest też deklaracją postawy, którą marka przyjmuje wobec swoich partnerów biznesowych. Oferując kompleksowe rozwiązania najwyższej jakości, ale też będąc blisko kontrahentów i rozumiejąc ich potrzeby, ISOVER stanowi realne wsparcie w codziennej pracy. Dzięki temu jest sprawdzonym i niezawodnym partnerem, na którego zawsze można liczyć.
Sprawdzony i odpowiedzialny partner
W nowej strategii równie istotna jest rola empatii i wsparcia technicznego udzielanego przez markę. ISOVER oferuje nie tylko konkretne produkty, ale też kompletne systemy izolacyjne, pełną dokumentację, certyfikaty, gwarancje i doradztwo.
Dzięki temu klienci mogą liczyć na realną oszczędność czasu i uproszczenie procesów zakupowych i wykonawczych. Nowoprzyjęta strategia jest też wyrazem troski marki o przyszłość – zarówno użytkowników końcowych, jak i całej planety.
Aż do 80% surowców używanych do produkcji wełny szklanej ISOVER pochodzi z recyklingu, dzięki czemu przyczynia się ona do redukcji emisji szkodliwych substancji, wspierając walkę ze smogiem i zmianami klimatycznymi.
Ogólnopolska kampania wizerunkowa
Wraz z nową strategią wystartowała kampania wizerunkowa, która realizowana jest jednocześnie w rożnych źródłach przekazu. Poza spotami w największych, ogólnopolskich rozgłośniach radiowych: Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio, Antyradio oraz mniejszych, niezależnych stacjach (łącznie planowana jest emisja 113 spotów), obejmuje ona także reklamy na billboardach ustawionych wzdłuż głównych tras północ–południe oraz szeroko zakrojone działania w social mediach.
Dzięki obecności w wielu kanałach (OOH, radio, social media) marka planuje dotrzeć ze swoim hasłem „Isover robi swoje” do szerokiego grona odbiorców – zarówno profesjonalistów, jak i inwestorów indywidualnych.
Jak podkreśla Marcin Nowara, Dyrektor Generalny Saint-Gobain Construction Products i Solutions Polska: „Hasło „Isover robi swoje” to nie tylko obietnica najwyższej jakości produktu – to deklaracja postawy, jaką przyjmujemy wobec naszych klientów i partnerów. Działamy nie po to, by się wyróżniać, ale by nie zawodzić – dzień po dniu, dekada po dekadzie.”
Strategia „Isover robi swoje” to wyraz odpowiedzialności i długofalowego myślenia marki o izolacji budynków. Prawdziwa siła wełny mineralnej ISOVER tkwi bowiem w jej niezawodności i realnych korzyściach, które zapewnia: komforcie termicznym, trwałości na lata, redukcji hałasu, ochronie przeciwpożarowej, oszczędności energii, zdrowym mikroklimacie oraz łatwym i szybkim montażu.
Źródło i zdjęcia: ISOVER
Komentarze