Firma JONIEC® zmienia swoje logo
Firma JONIEC®, jeden z wiodących producentów ogrodzeń modułowych z betonu, liftinguje swój logotyp oraz odświeża wygląd materiałów reklamowych.
Subtelne zmiany wprowadzone w logo obejmują: rezygnację z trójwymiarowości sygnetu oraz zmianę fontu. Nowa wersja jest bardziej uniwersalna i nowoczesna, a jednocześnie prosta i czytelna.
Głównym kolorem firmowym jest wyrazista czerwień (nawiązująca do poprzedniego koloru sygnetu) - symbol energii, siły, odwagi i pasji. Kolorami uzupełniającymi są biały i czarny.
System identyfikacji wprowadzany będzie stopniowo na wszystkich nośnikach reklamy wykorzystywanych przez firmę, począwszy od kwietnia 2021.
Nowe materiały promocyjne oznaczone będą aktualną wersją logotypu, natomiast wymiana materiałów outdoorowych, na których widnieje poprzednia wersja logo JONIEC®, potrwa 1-2 lata.
źródło i zdjęcia: F.P.U.H. JONIEC®
Komentarze