fischer uplasował się przede wszystkim w pierwszej 100 ze względu na doskonałą ocenę w kategoriach „Dojrzały Management sprzyjający innowacjom”, „klimat przyjazny innowacjom” i „innowacje zakończone sukcesem”.
- Jestem bardzo zadowolony z przyznania nam nagrody TOP 100. Podkreśla to fakt, że nasza firma należy do czołówki MŚP w Niemczech pod względem produktów, usług, innowacji procesowych i kultury korporacyjnej - mówi prof. Klaus Fischer.
- Przede wszystkim traktuje tę nagrodę jako docenienie pracy całego zespołu, tworzącego na co dzień środowisko przyjazne dla innowacji.
Nagroda została przyznana podczas VI szczytu MŚP we Frankfurcie nad Menem w Niemczech.
Marc-Sven Mengis, dyrektor generalny fischer i Michael Geiszbühl, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu fischer, odebrali nagrodę z rąk Ranga Yogeshwar, mentora i dziennikarza naukowego TOP 100, a także od głównego prezesa rady naukowej komitetu, prof. Nikolausa Franke.
Wyróżnienie TOP 100 przyznawane jest od 1993 r. Jest to jedyny konkurs honorujący zarządzanie innowacjami w produkcji oraz w świadczeniu usług przez firmy na jednakowym poziomie. Prezes rady komitetu prof. Franke i jego zespół z Instytutu Przedsiębiorczości i Innowacji na Wiedeńskim Uniwersytecie Ekonomii i Biznesu, określają wyniki na podstawie około 120 kryteriów.
- Z jednej strony badamy wdrożone i udane innowacje, z drugiej zaś strony patrzymy na organizację zarządzania innowacjami, która jest nawet ważniejsza. Stopień profesjonalizmu w zarządzaniu innowacjami pozwala nam ocenić przyszły potencjał innowacji - mówi prof. Franke w odniesieniu do metodologii.
Ranga Yogeshwar, mentor TOP 100, uważa, że firma jest gotowa na wkroczenie w przyszłość, gdy efektywnie zarządza ciągłą zmianą.
- Potrzebujemy nowej, wszechstronnej kultury organizacji, która wywodzi się ze stabilności przedsiębiorstwa i samodzielnie wytwarza zmianę, zamiast stagnacji, a tym samym braku dalszego rozwoju.
Grupa fischer traktuje nagrodę TOP 100 jako zachętę do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów.
- Zamierzamy dokładnie przeanalizować i podsumować nasze innowacje i zastosować je w celu dalszego rozwoju naszej działalności - podkreśla prof. Fischer.
- Generuje to nowe pomysły i rozwiązania, które możemy wdrożyć z korzyścią dla naszych klientów.
Źródło i zdjęcie: fischer Polska
Komentarze