Schüco od ponad 20 lat pozostaje jedną z najbardziej cenionych marek w oczach konsumentów. Dowodem są liczne nagrody zdobywane w plebiscycie Złoty Laur Klienta – m.in. w kategoriach okien i profili z PVC, systemów aluminiowych oraz rozwiązań przesuwnych.
Także na początku tego roku oferta Schüco w segmencie stolarki okiennej i drzwiowej zdobyła aż jedną trzecią wszystkich głosów w rankingu Złoty Laur Klienta. Wynik ten nie tylko potwierdził pozycję firmy jako rynkowego lidera, ale również przesądził o przyznaniu kolejnego tytułu Top Marka.
Na tę pozycję Schüco pracuje konsekwentnie, rozwijając innowacyjne i proekologiczne technologie wykorzystywane w budownictwie energooszczędnym. Każda nowa linia produktowa powstaje w oparciu o analizy trendów i realnych potrzeb rynku, a także doświadczenie zdobyte dzięki współpracy z projektantami i architektami w ponad 80 krajach na świecie.
Istotnym elementem tego sukcesu są również sprawdzeni partnerzy – polscy producenci okien, drzwi i fasad – którzy dbają o najwyższą jakość wykonania oraz profesjonalną obsługę klientów.
Konsekwentnie złota marka
Firma Schüco dużo wcześniej niż inni zauważyła, że zaawansowane technologie budowlane mogą pomóc w budowaniu lepszego, bardziej zrównoważonego jutra branży. W ramach stale rozwijanych programów, takich jak Schüco Carbon Control czy Value Up, klienci mogą znaleźć kompleksowe rozwiązania pozwalające obniżyć zużycie energii i ślad węglowy budynku, niezależnie od tego, czy jest to budynek nowy, czy poddawany modernizacji.
W skład kompleksowego portfolio firmy wchodzą ultraciepłe systemy okienne i drzwiowe z wysokiej jakości aluminium i PVC-U, jak również energooszczędne systemy fasadowe i przeciwsłoneczne, a także rozwiązania wentylacji i automatyki.
Specjalistyczne produkty i wsparcie w doborze indywidualnych rozwiązań gwarantują oczekiwany efekt, zarówno pod względem standardu energetycznego, funkcjonalności, jak i designu, a także zgodności z wymogami zrównoważonego rozwoju.
Na przykład wąskoprofilowe, aluminiowe okna i drzwi tej marki mogą być produkowane z surowca o niskim (LC) lub ultra niskim (ULC) śladzie węglowym, zaś okna z PVC-U – z dodatkiem tworzywa pochodzącego z recyklingu.
Już dziś profile w systemach okiennych Schüco LivIng z PVC-U mogą zawierać nawet 75% surowca wtórnego w wewnętrznym rdzeniu. Inwestorzy poddający swoje nieruchomości certyfikacji środowiskowej w programach LEED, BREEAM czy DGNB mogą ponadto wybrać stolarkę z PVC-U, w którego produkcji zamiast ropy naftowej stosowany jest naturalny olej talowy z drewna sosnowego.
Ciekawym rozwiązaniem jest także zaprojektowane pod kątem jak najefektywniejszego zużycia materiałów okno Schüco FocusIng, które łączy niewielką głębokość zabudowy ościeżnicy i skrzydła 70/76 mm z modnym, minimalistycznym wyglądem i doskonałymi właściwościami termoizolacyjnymi czy hybrydowe rozwiązania łączące drewno i aluminium, jak np. konstrukcja nakładkowa Schüco AOC 75 TI. W ten sposób marka Schüco już dziś ma w swoim portfolio kompleksowe rozwiązania pozwalające spełnić unijne wymogi obniżania śladu węglowego w budynkach.
Ekskluzywny tytuł Top Marka jest przyznawany w ramach plebiscytu Laur Klienta/Konsumenta tylko tym firmom, które przez ostatnie lata utrzymywały się w ścisłej czołówce rankingu.
O wygranej w corocznie organizowanym konkursie decydują przede wszystkim opinie konsumentów i klientów, pozyskiwane drogą ankiet telefonicznych. Wiarygodne badanie pozwala ocenić, które produkty są najbardziej godne zaufania i polecenia.
Więcej informacji o produktach firmy Schüco można znaleźć na stronie: www.schueco.pl
Źródło i zdjęcia: Schüco

Komentarze