Jak informuje Dział Szkoleń Produktowych WIŚNIOWSKI, w ramach tegorocznej edycji Best-seller zaplanowano aż 19 szkoleń, a dodatkowo odbędą się 4 specjalne edycje przeznaczone dla partnerów, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe w poprzednim roku.
To nie tylko okazja do poszerzenia wiedzy, ale także wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów.
Szkolenia prowadzą zarówno eksperci WIŚNIOWSKI, jak i zewnętrzni specjaliści, m.in. w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych. Pierwsze spotkania w ramach tegorocznego cyklu odbyły się w siedzibie firmy na początku i w połowie stycznia.
Zwiększamy liczbę przeszkolonych osób
Firma prognozuje, że w 2025 r. około 800 osób skorzysta ze szkoleń, które odbędą się w ciągu całego roku w siedzibie WIŚNIOWSKI w Wielogłowach.
– Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania produktowe, dowiedzieć się więcej o właściwej instalacji naszych systemów oraz omówić kluczowe aspekty związane z ich sprzedażą. Szkolenia wciąż będą prowadzone w dobrze znanym modelu – łączącym praktyczne warsztaty produktowe z częścią teoretyczno-motywacyjną prowadzoną przez znanego coucha, Romana Kawszyna. W tym roku zwiększamy jednak liczbę przeszkolonych handlowców o ponad 30% – wspominał Rafał Kocemba, dyrektor zarządzający sprzedażą WIŚNIOWSKI w krajach Polska, Słowacja oraz Czechy.
Szkolenia dostępne dla partnerów z całej Polski
Program Best-seller to wyjątkowa okazja dla partnerów WIŚNIOWSKI z całego kraju, by spotkać się z ekspertami marki oraz odwiedzić nowoczesne centrum wystawiennicze firmy. W przestrzeni ekspozycyjnej o powierzchni ponad 2000 m² prezentowane są wszystkie produkty z oferty producenta.
Uczestnicy szkoleń mogą nie tylko zobaczyć ich działanie, ale także osobiście przetestować funkcjonalność rozwiązań WIŚNIOWSKI.
Dodatkowym atutem programu Best-seller jest aplikacja mobilna, która dostarcza praktyczne treści merytoryczne, wskazówki oraz porady. Pełni ona również funkcję platformy komunikacyjnej, ułatwiającej kontakt z handlowcami i ekspertami.
Best-seller 2024 – podsumowanie
W 2024 roku w ramach cyklu Best-seller odbyło się 15 szkoleń, w których wzięło udział 600 handlowców oraz 1000 monterów z całej Polski.
Z biegiem lat formuła spotkań dynamicznie się rozwijała. Początkowo koncentrowała się głównie na przekazywaniu wiedzy produktowej podczas szkoleń na terenie ogródka szkoleniowego.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby partnerów, WIŚNIOWSKI rozszerzył zakres tematyczny o kompetencje miękkie i sprzedażowe, oferując uczestnikom unikalne i innowacyjne rozwiązania edukacyjne.
Podobnie jak w poprzednich latach, WIŚNIOWSKI dba o pełną organizację logistyczną dla wszystkich uczestników szkoleń, zapewniając im komfortowe warunki i najwyższą jakość przekazywanej wiedzy.
Źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
Komentarze