Aluprof walczy ze zmianami klimatu i obniża rachunki! Nowa kampania z Szymonem Marciniakiem

Jako lider w produkcji systemów aluminiowych dla budownictwa, Aluprof od lat podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska. Firma dostarcza innowacyjne, ekologiczne produkty, które zwiększają efektywność energetyczną budynków, co pozwala na redukcję kosztów ogrzewania i chłodzenia. Aby jeszcze skuteczniej promować te rozwiązania, Aluprof rozpoczął kampanię „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, której ambasadorem został międzynarodowy sędzia piłkarski, Szymon Marciniak.

Aluprof walczy ze zmianami klimatu i obniża rachunki! Nowa kampania z Szymonem Marciniakiem

Okna i drzwi o wysokiej izolacyjności termicznej

W ramach kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” Aluprof koncentruje się na promocji swoich flagowych produktów – nowoczesnej, energooszczędnej ślusarki aluminiowej.

Produkty takie jak okna i drzwi z izolacją termiczną zostały zaprojektowane z myślą o budynkach spełniających najwyższe wymagania dotyczące efektywności energetycznej.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnych materiałów izolacyjnych i specjalnych przegród termicznych, wyróżniają się one doskonałymi parametrami izolacyjnymi, minimalizując wychładzanie pomieszczeń zimą oraz przenikanie ciepła latem.

To przekłada się na niższe koszty ogrzewania i chłodzenia budynków. Warto podkreślić, że wysoka izolacyjność termiczna rozwiązań Aluprof idzie w parze z atrakcyjnym designem i dużą funkcjonalnością.

Przykładem produktów, które udanie łączą te cechy, są drzwi przesuwne z ukrytą ramą MB-SKYLINE TYPE R oraz drzwi tarasowe podnoszono-przesuwne MB-82HS.

Drzwi MB-SKYLINE TYPE R, dzięki bardzo wąskim profilom zapewniającym maksymalną powierzchnię oszklenia, pozwalają cieszyć się panoramicznym widokiem na otoczenie, jednocześnie zachowując wysoką izolację termiczną.

Z kolei drzwi MB-82HS, dzięki takim rozwiązaniom jak próg „zerowy” zabudowany w podłodze, systemowe liniowe odwodnienie, wąski słupek oraz brak listew maskujących na ościeżnicach pionowych, doskonale łączą wysokie walory wizualne z komfortem użytkowania.

Aluprof rozpoczął kampanię „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, której ambasadorem został międzynarodowy sędzia piłkarski, Szymon Marciniak.

Zewnętrzne osłony okienne

Aby lepiej zarządzać temperaturą wewnątrz budynków, Aluprof wprowadził innowacyjne zewnętrzne osłony przeciwsłoneczne.

Szczególnie wyróżniają się system SkyTwin, który łączy funkcje rolety zewnętrznej i screena, żaluzje fasadowe SkyFlow z regulowanymi lamelami oraz screeny SkyRoll, wykorzystujące specjalistyczne tkaniny techniczne odbijające promienie słoneczne i będące atrakcyjnym elementem elewacji.

Wszystkie te rozwiązania są kompatybilne z oknami i drzwiami z portfolio firmy, co wpisuje się w koncepcję „all in one” i znacząco poprawia efektywność energetyczną budynków.

Bez zastosowania zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych, 30 do 80% promieniowania słonecznego przedostaje się do wnętrz, powodując ich nagrzewanie i zwiększone zużycie energii na klimatyzację.

Natomiast osłony zamontowane na zewnątrz okna mogą zatrzymać 80-90% promieni słonecznych, co jest znacznie lepszym wynikiem niż w przypadku osłon wewnętrznych, które zatrzymują jedynie do 37% promieniowania.

Badania przeprowadzone wspólnie z firmą Serge Ferrari na przykładzie szpitala w Berlinie wykazały, że roczne zapotrzebowanie na energię dla fasady południowej wyposażonej w screeny zmniejszyło się o 50%, a dla całego budynku o 30%.

Badania Politechniki Krakowskiej dowiodły, że rolety zewnętrzne mogą zabezpieczyć okna przed utratą ciepła nawet do 26%.

Takie parametry izolacyjne osłon zewnętrznych przekładają się na mniejsze zużycie prądu i paliw kopalnych, co przynosi korzyści ekonomiczne i środowiskowe.

Eksperci z Guidehouse szacują, że zastosowanie inteligentnych i dynamicznych osłon przeciwsłonecznych w Europie do 2050 roku pozwoli na redukcję emisji CO2 o 100 milionów ton oraz oszczędności do 285 miliardów EUR.

Nowoczesne rozwiązania „all in one”

Założenia kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” doskonale wpisują się w strategię Aluprof, która promuje ideę zrównoważonego rozwoju w budownictwie i wdraża działania na rzecz redukcji śladu węglowego.

Dzięki międzynarodowej rozpoznawalności swojego ambasadora, firma pragnie skuteczniej promować swoje energooszczędne rozwiązania, które zwiększają efektywność energetyczną budynków.

Niższe zapotrzebowanie na energię oznacza znaczące oszczędności na rachunkach, co jest kluczowe w dobie wysokich kosztów energii i ma bezpośredni wpływ na budżet klientów.

Aby osiągnąć maksymalne efekty, niezbędne jest kompleksowe podejście, czyli stosowanie rozwiązań „all in one”, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu można jeszcze skuteczniej chronić budynki przed wychłodzeniem zimą i nadmiernym nagrzewaniem się latem.

Aluprof z globalną kampanią promocyjną

Celem międzynarodowej kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” jest zwiększenie świadomości inwestorów indywidualnych na temat efektywności energetycznej budynków oraz związanych z nią korzyści – zarówno finansowych, jak i ekologicznych.

Dzięki zmniejszeniu zapotrzebowania budynków na energię potrzebną do ogrzewania zimą i chłodzenia latem, możemy obniżyć rachunki za energię nawet o 30%, jednocześnie przyczyniając się do ochrony klimatu.

W ramach kampanii, realizowanej we współpracy z ambasadorem marki, sędzią piłkarskim Szymonem Marciniakiem, zaplanowano telewizyjne spoty reklamowe, reklamy prasowe oraz szeroko zakrojone działania w internecie i mediach społecznościowych.

Koncepcję kampanii opracował kolektyw kreatywny Digi Digi, produkcję filmów i sesji koordynuje F4 Studio, a reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski.

Kluczowym elementem graficznym kampanii jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło „Gramy fair z naturą”, które nawiązuje zarówno do profesji Szymona Marciniaka i zasad fair play, jak i do wartości istotnych dla marki Aluprof.


Źródło i zdjęcia: Aluprof

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT