TOP Marka to ranking obejmujący ponad 500 marek, które badane są pod względem ich siły medialnej. Kapituła Konkursu wyróżnia 50 branż m.in. takich jak Obuwie. Odzież, Radio, Telekomunikacja czy Transport i logistyka oraz Materiały Budowlane.
W tym roku badanie obejmowało 70 mln publikacji, które ukazały się łącznie na łamach prasy, na portalach internetowych oraz w social media. Medialność jest oceniana na bazie wskaźnika Impact – pozwalającego określić liczbę odbiorców, która mogła zetknąć się z przekazem na temat marki.
Top Marka 2022 to raport który pokazuje siłę marki FAKRO w mediach. Dla nas komunikacja z rynkiem, klientem i branżą ma kluczowe znaczenie. W swoich przekazach medialnych staramy się podkreślać wartość wynikającą z naszej działalności i rozwój zarówno firmy jak i oferty, które mają bezpośredni wpływ na komfort życia naszych klientów.
Kładziemy także nacisk na ważną w produkcji FAKRO odpowiedzialność, jej wkład w rozwój branży i kondycję polskiej gospodarki. Miniony rok był pełen nieprzewidywalnych zmian i niepewności.
Zderzyliśmy się z przykrymi nastrojami geopolitycznymi, co było swoistym egzaminem dla działalności firm na całym świecie, jednocześnie nadwyrężyło poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji wielu ludzi.
Cieszy nas fakt, że w takim czasie docenione zostały nasze starania - mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu Grupy FAKRO ds. Marketingu.
źródło i zdjęcia: FAKRO
Komentarze