Hörmann Polska po raz drugi wyróżnione przez Biuro Promocji Gospodarczej
Honorowy patronat nad programem sprawują Międzynarodowe Targi Poznańskie, a certyfikaty oficjalnie wręczono w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Wyróżnienia przyznane zostały za efektywność w realizacji założonej wizji i strategii rozwoju, wzorcowe zarządzanie firmą, rzetelność i odpowiedzialność w działaniu.
W trudnych czasach pandemii te wyróżnienia szczególnie cieszą. Dla firmy Hörmann, obok jakości oferowanych produktów, zawsze istotne było, by być solidnym partnerem dla klientów. Teraz nabrało to jednak szczególnego znaczenia. Czuliśmy, że jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za naszą firmę i pracowników, ale także za każdą firmę dealerską, za pośrednictwem której sprzedajemy nasze bramy i drzwi. Otrzymane wyróżnienia to dla nas potwierdzenie, że jako partner w biznesie stanęliśmy na wysokości zadania, zarówno wobec klientów, jak i partnerów handlowych - mówi Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska sp. z o.o.
W czasie pandemii fabryki firmy Hörmann kontynuowały prace nad rozwojem produktów, co pozwoliło systematycznie wprowadzać nowości do oferty. To między innymi możliwość wyposażenia segmentowych bram garażowych w pakiet przeciwwłamaniowy, dzięki któremu bramy osiągają klasę przeciwwłamaniową RC 2 zgodnie z normą DIN/TS 18194 oraz Kryteriami Technicznymi Instytutu Techniki Budowlanej, a także nowe powierzchnie bram czy też nowa seria bardzo szybkich przemysłowych bram segmentowych.
To wszystko jest efektem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju z pełnym poszanowaniem wszelkich reguł fair play w biznesie – podkreśla prezes Krzysztof Horała.
źródło i zdjęcia: Hörmann Polska (informacja prasowa)
Komentarze